به نظر می‌آید سرمربی جدید سرخپوشان بازی مستقیم را فعلا به بازیسازی از عقب زمین در تیمش ترجیح می‌دهد و به دنبال پیاده کردن تفکرات جدید در تیم تحت هدایتش است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین از تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس پیداست که گاریدو زوج میانی خط دفاع تیمش را انتخاب کرده و در کمال تعجب فرشاد فرجی را به مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی، دو ملی‌پوش تیمش ترجیح می‌دهد. درمورد گولسیانی می‌شود گفت چون او دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شد طبیعی است که حتی فصل را با نیمکت‌نشینی آغاز کند اما درمورد پورعلی‌گنجی این مساله صدق نمی‌کند. از این جهت که او از روز اول تمرینات آماده‌سازی تیمش حضور داشت. هرچند این بازیکن به خاطر پشت سر گذاشتن یک دوره درمانی 8ماهه از فرم مسابقه خارج است اما بازی‌های تدارکاتی فرصت خوبی بود که پورعلی‌گنجی در شرایط مسابقه قرار بگیرد؛ اما سرمربی اسپانیایی، فرجی را به او ترجیح داد.

در این ارتباط با خبر شدیم مهم‌ترین دلیلی که باعث شده گاریدو این تصمیم را درمورد پورعلی‌گنجی بگیرد، اصرار این بازیکن به بازیسازی از خط دفاع بوده است. گویا تاکید گاریدو این بوده و هست که بازیکنان خط دفاع ارسال‌های بلند داشته باشند و کمتر دنبال بازیسازی از خط دفاع باشند. از این رو چون فرجی این کار را بهتر از پورعلی‌گنجی انجام داده او فعلا در ترکیب مدنظر مربی اسپانیایی است. جالب اینکه این اصرار گاریدو برای ارسال بلند از سوی مدافعان با تعجب بازیکنان هم همراه شده است، چراکه آنها در سال‌های اخیر با مربیانی در پرسپولیس کار کرده‌اند که اصرار فراوان به بازیسازی از خط دفاع و حتی دروازه‌بان داشته‌اند. به نظر می‌آید سرمربی جدید سرخپوشان بازی مستقیم را فعلا به بازیسازی از عقب زمین در تیمش ترجیح می‌دهد و به دنبال پیاده کردن تفکرات جدید در تیم تحت هدایتش است.

کد خبر 873886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha