مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

درگیری همسایه ها به خاطر سر و صدای بچه ها پایان تلخی داشت و به جنایت ختم شد.

متهم

همشهری آنلاین؛ حوادث: چند روز قبل به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جوان ۲۶ ساله ای در درگیری به کام مرگ رفته است. به دستور بازپرس جنایی، ‌تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که پسر جوان، ‌ در درگیری ضربه ای به سرش وارد شده است.

ماجرا از این قرار بود که مقتول در ساختمانی واقع در جنوب پایتخت زندگی می کرد. وی از سر و صدای بچه هایی که در یکی از واحدهای ساختمان زندگی می کردند، عصبانی و کلافه بود به طوریکه بارها به سراغ پسر بزرگ خانواده رفته و نسبت به صدای خواهر و برادر کوچکش اعتراض کرده بود.

اما اعضای این خانواده اهمیتی به اعتراض پسر جوان نمی دادند تا اینکه شب حادثه پسر جوان در حال استراحت بود که باردیگر سر و صدای بچه ها برایش مزاحمت ایجاد کرد. وی به سراغ همسایه رفت و در زد. وقتی پسر ۲۰ ساله خانواده در را باز کرد، وی بار دیگر به آنها تذکر داد و اعتراض کرد که چرا این وقت شب بچه ها سر و صدا می کنند و کسی به آنها تذکر نمیدهد تا آرام باشند.

این اعتراض کافی بود تا درگیری میان دو جوان همسایه شکل بگیرد. جوان ۲۰ ساله که آن شب دوستش مهمانش بود به سمت جوان ۲۶ معترض هجوم بردند. کار به کتک کاری کشیده شد و آن دو نفر با لیوان شکسته بر سر جوان ۲۶ معترض کوبیدند. این اتفاق موجب شد تا پسر جوان از حال برود. هرچند او به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت اما شدت ضربه به حدی بود که وی به رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد.

به دنبال این حادثه، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بازداشت عاملان این درگیری را صادر کرد. در این شرایط ماموران دو پسر جوان را بازداشت کردند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 874012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    ... رو ادب کنید اپارتمان نشبنی رو از بچگی بهشون یاد بدید