مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

شهردار منطقه ۷ تهران از آغاز اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه در این منطقه با هدف روان سازی بار ترافیکی این میدان خبر داد.

پروژه زیرگذر میدان سپاه

همشهری آنلاین: نصراله آبادیان با بیان اینکه پروژه زیرگذر میدان سپاه برای اتصال جهت مسیر غرب به شرق خیابان خواجه نصیر غربی و جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی آغاز شد، گفت: این زیرگذر به منظور رفع راه بندان ترافیکی سنگین، تسهیل تردد در رینگ پیرامونی میدان سپاه و مسیرهای منتهی به آن و رفع گره‌های ترافیکی واقع در خیابان خواجه نصیر غربی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح پس از ارائه در شبکه کمیسیون معابر شهر تهران و تصویب آن توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: پس از اتمام فاز صفر و یک آن، وارد فاز دوم شده است که در فاز نخست تمامی زیرساخت ها از قبیل خطوط آب رسانی، مخابرات و ... مترو و پروژه احداث تونل شهید متوسلیان بررسی شد تا تداخلی در مسیر این خطوط و پروژه‌ها با این طرح نباشد و پس از بررسی طرح توسط کارشناسان مربوطه و متولیان امر، طرح به سازمان فنی و مهندسی عمران شهر تهران که متولی اجرای این طرح خواهد بود، ابلاغ شد.

شهردار منطقه۷ در مورد سرانجام عملیات بهسازی میدان سبلان نیز با بیان اینکه باتوجه به اینکه میادین سبلان و سپاه در بزرگراه شهید صیاد شیرازی قرار دارد بهسازی و اجرای این دو پروژه به روان سازی و کاهش ترافیک در این معبر کمک شایانی خواهد کرد، گفت: این طرح بزرگ و فرامنطقه‌ای بهسازی میدان سبلان با هدف برطرف کردن معضل ترافیکی شرق و شمال شرق تهران در حال اجراست.

وی گفت: با توجه به وضع موجود در میدان سبلان و میزان تردد وسایل نقلیه در محور بزرگراه شهید صیاد شیرازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس و ورود به شیب راه (رمپ) میدان، مسیر شرق به غرب و بالعکس در مسیر خیابان شهید قدوسی و خیابان جانبازان شاهد تداخل حرکتی، راهبندان‌های طولانی و ترافیک سنگین در این محور هستیم که با اتمام این طرح شاهد برطرف شدن این معضلات خواهیم بود.

کد خبر 874021
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha