مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
۰ نفر

به دنبال پیدا شدن جسد مردی زیر تیر چراغ برق، ‌تیم جنایی تحقیقات خود برای رازگشایی از این پرونده آغاز کرد.

برق‌ گرفتگی

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث : ساعت ۵ صبح سه شنبه بیست و سوم مرداد ماه به قاضی محسن اختیاری بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران خبر رسید که جسد مردی در ارتفاعات شرقی تهران زیر تیر چراغ برق کشف شده است. جسد را مردی که در حال گذر از آن منطقه بود، ‌مشاهده کرده و فورا به پلیس خبر داده بود. وقتی تیم جنایی در محل حادثه حضور یافت، تحقیقات خود را آغاز کرد.

آنطور که مشخص بود، قسمتی از بدن متوفی نیز توسط حیوانات خورده شده بود. از سوی دیگر به گفته پزشکی قانونی، حدود یک ماه از مرگ مرد جوان میگذشت اما علت مرگ وی به درستی مشخص نبود. کارآگاهان جنایی در ادامه بررسی ها، ‌یک کاغذ از داخل جیب وی کشف کردند که شماره تلفنی داخل آن نوشته شده بود.

تحقیقات حاکی از آن بود که شماره تلفن متعلق به یک مرد خلافکار است. وی سوابق زیادی در پرونده اش داشت و آخرین بار به جرم سرقت بازداشت شده و هم اکنون در زندان بود. حالا با توجه به اینکه جسد زیر تیر چراق برق کشف شده و شماره تلفن فرد خلافکاری که در جیب مرد جان باخته بود، این فرضیه قوت یافته که احتمالا وی نیز سارق بوده و قصد سرقت کابل برق را داشته اما دچار برق گرفتگی شده است.

در این شرایط جسد مرد جان باخته به پزشکی قانونی انتقال یافته تا علت اصلی مرگ مشخص شود. از سوی دیگر بررسی ها برای مشخص شدن هویت متوفی ادامه دارد.

کد خبر 874107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha