یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

نیویورک: در حالی که افزایش اجاره بهای ساختمان‌ها به موضوعی عادی تبدیل شده و اجاره‌نشین‌ها را به شدت تحت فشار قرار می‌دهد

درخواست اجاره‌بهای 45 هزار دلاری برای یک دکه ساندویچ‌فروشی به اندازه‌ای برای مستاجر آن عذاب‌آور بود که دست به دامن رسانه‌ها شده است. این مرد چندی پیش دکه‌ای را که در کنار در ورودی موزه‌ای مشهور بود، برای فروش ساندویچ سوسیس کرایه کرد.

اما اخیرا از او درخواست شده تا اجاره‌ای را که می‌پردازد چندین برابر کند. به گفته وی اجاره 45 هزار دلاری برای یک دکه ساده سوسیس فروشی بسیار مسخره است و این در حالی است که این دکه در طول یکسال هم 45 هزار دلار درآمد ندارد.

سقوط هوایی جعلی

واشنگتن: اطلاعات دروغ یک مرد 59 ساله باعث شد تا 30 هزار دلار هزینه به نیروهای امدادی تحمیل شود.

داستان از این قرار بود که دو شب قبل این مرد با نیروهای امدادی تماس گرفت و مدعی شد که شاهد سقوط یک فروند هواپیما در نزدیکی محل زندگی خود بوده است به همین دلیل بیش از 60 نیروی امدادی از سازمان‌های مختلف با 18 دستگاه وسیله نقلیه روانه محل وقوع سانحه شدند اما هنگامی که به این مکان رسیدند هواپیمایی در کار نبود. به هر حال پلیس محل زندگی تماس گیرنده را ردیابی و او را دستگیر کرد.

در حین بازجویی مشخص شد که این مرد دروغ گفته است. به گفته پلیس او حین تماس تلفنی و دادن اطلاعات غلط تحت تاثیر مشروبات الکلی بوده است. گفته می‌شود که نیروهای امدادی برای رسیدگی به این سانحه دروغین متحمل 30 هزار دلار هزینه شدند که پیرمرد باید این هزینه را تقبل کند.

لباس عروس 2 کیلومتری

پکن: علاقه زیاد یک داماد به تازه عروسش موجب شد که با درخواست او برای سفارش لباس عروس 2 کیلومتری موافقت کند.

این پسر جوان با پرداخت هزینه‌ای در حدود 6 هزار دلار لباس عروسی را سفارش داد که طول دنباله آن به 2 کیلومتر می‌رسد. این زوج جوان با این کار خود نه تنها تعجب اقوامشان را برانگیختند، بلکه توانستند یک رکورد جهانی را در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت برسانند. گفتنی است ،200 نفر از میهمانان جشن عروسی این زوج مامور شدند تا دنباله لباس عروس را حمل کنند.

از سوی دیگر دست‌کم 3 ساعت طول کشید تا این افراد دنباله لباس را روی زمین پهن تا عروس و داماد بتوانند در مراسم عقد شرکت کنند. این در حالی است که مادر داماد به اندازه‌ای از اقدام پسرش ناراضی است که تا کنون بارها با رسانه‌ها مصاحبه کرده است. این زن میانسال به خبرنگاران گفت که اقدام پسرش تنها دور ریختن پول بوده است.

مشاجره بر سر جای پارک

کانزاس سیتی: مشکل نبود جای پارک موجب شد که 2راننده که بر سر جای پارک مشاجره می‌کردند به زد و خورد بپردازند و دست آخر روانه بیمارستان شوند. یکی از رانندگان که زود‌تر جای پارک را دیده بود از پسرش خواست که از خودرو پیاده شود و در جای پارک بایستد تا او بتواند دور بزند و پارک کند.

اما در همین فاصله یک خودروی دیگر سر رسید و پس از کنار زدن پسربچه از جای پارک در این محل پارک کرد. در اینجا بود که 2 راننده با هم درگیر شدند و این درگیری به اندازه‌ای جدی شد که عابران برای جدا کردن آنها از یکدیگر وارد معرکه شدند.

اما از آنجایی که سر یکی از رانندگان بر اثر مشت دیگری به شیشه برخورد کرده و زخمی شده بود، وی به بیمارستان منتقل شد. از سوی دیگر راننده‌ای هم که به زور جای پارک را گرفته بود دچار جراحت‌های سطحی شد و برای درمان به بیمارستان رفت.

کد خبر 87417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز