قیمت خودرو، امروز افت‌وخیزهایی نسبت به روز گذشته دارد، اما روند و میزان این افزایش یا کاهش‌ها با یک‌دیگر متفاوت است.

خودرو - پژو پارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ روند یکسانی ندارد و اغلب محصولات داخلی و خارجی، افت‌وخیزهایی را تجربه می‌کنند. البته محصولات در بسیاری از موارد با کاهش قیمت روبه‌رو شده‌اند.

این در حالی است که با نگاه به روند قیمت محصولات سایپا از روز گذشته می‌توان متوجه شد که نارنجی‌پوشان جاده مخصوص در بسیاری از موارد با افت قیمت روبه‌رو هستند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای ایران خودرو، غالباً صعودی و سایپایی‌ها نزولی گزارش می‌شود.

اطلس، جدیدترین محصول سایپا و فیس‌لیفتی از کوییک محسوب می‌شود که با افت یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با نرخ ۵۱۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G اتوماتیک، دیگر محصول جدید سایپا است که رکورددار افت قیمت در محصولات داخلی هم محسوب می‌شود. این خودرو نسبت به روز گذشته کاهش پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس سدان محبوب و پرسروصدای ایران خودرو که اخیراً توقف تولید خورد، از ابتدای روز جاری با ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۸۶۵ میلیون تومان رسید و رکورددار رشد قیمت در میان محصولات داخلی است.

دنا پلاس ۶ سرعته نیز یکی دیگر از محصولات ایران خودرو به شمار می‌رود که با رشد ۶ میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، به نرخ ۷۸۸ میلیون تومان رسید.

این خودروی محبوب ایران خودرو ۱۵ میلیون تومان گران شد؛ اطلس، شاهین، دناپلاس، چانگان و کی ام سی چقدر خورد؟ |  جدول قیمت ها

قیمت خودروهای خارجی

ام وی ام X۲۲ Pro دستی یکی از محصولات اقتصادی مونتاژی در بازار به شمار می‌رود که با رشد ۱۷ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۹۴۲ میلیون تومان شده است.

کی ام سی X۵ فیس‌لیفت جک S۵ کرمان موتور نیز از صبح امروز ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

چانگان CS۳۵ پلاس کراس‌اوور وارداتی سایپا از صبح امروز رکوردار افزایش قیمت در بازار است که با رشد عجیب ۹۵ میلیون تومانی وارد کانال یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان شد.

هونگچی EQM۵ سدان وارداتی برقی گروه بهمن نیز پس از افت قیمت‌های عجیب‌وغریب در روزهای گذشته، ۱۰ میلیون تومان دیگر از صبح امروز ارزان‌تر شد و به دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان رسید.

این خودروی محبوب ایران خودرو ۱۵ میلیون تومان گران شد؛ اطلس، شاهین، دناپلاس، چانگان و کی ام سی چقدر خورد؟ |  جدول قیمت ها

کد خبر 874244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    نمی دونم چرا وقتی مردم ثبت نام می کنند و حساب بانکی مسدود میشود قیمت خودروهای ثبت نامی هرروزگرانتر میشود وهیچ مسولی جواب گوی این تورم ساختگی نیست.