خرید کردن برای اغلب افراد علاوه بر داشتن یک حس خوب، برای تامین نیازهای روزمره و تهیه مواد و کالاهای نو ضروری به نظر می‌رسد. در منطقه ۱۱ بورس بسیاری از کالاهای مورد نیاز زندگی وجود دارد که دسترسی به آنها حتی در کلان‌شهری مثل تهران آسان است.

بازار

همشهری آنلاین- صفورا صادقی: در منطقه ۱۱ که قلب تهران محسوب می‌شود بورس انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز وجود دارد. یکی از مهمترین مشخصات این منطقه دسترسی راحت با انواع وسایل نقلیه عمومی است. این منطقه ۱۷ محله دارد که با وجود کوچکی مساحت اما مهمترین منطقه شهر محسوب می‌شود. به‌دلیل وجود مراکز سیاسی و نظامی مهم و همچنین داشتن بیشترین موزه‌ها و آثار تاریخی و بزرگترین بازارهای پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خواندنی‌های بیشتر را اینجا دنبال کنید

نصرالله حدادی، تهران پژوه، با اشاره به این مطلب می‌گوید: «در منطقه ۱۱ به فاصله کمتر از ۵۰۰ قدم دسترسی به یک وسیله نقلیه عمومی مثل مترو یا بی‌آرتی از شمال به جنوب و شرق به غرب تهران، وجود دارد. این منطقه با داشتن بیشترین ایستگاه مترو و بی‌ارتی این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است که از هر کجای شهر اراده کنند بتوانند، با فواصل نزدیک به این محله سفر کنند. دسترسی به بازار تهران و بازارهای انحصاری مثل موبایل و بورس لوازم خانگی در امیر اکرم یک شاخصه مهم برای این منطقه به حساب می‌آید. »

بازار تخصصی موبایل تهران

برای تهرانی‌ها بازار موبایل و پاساژ علاءالدین نامی آشناست. خرید گوشی موبایل و لپ‌تاپ شاید برای اغلب ما کار آسانی نباشد. این پروسه و تحقیقات درباره برند و امکانات آن به راحتی در بازار موبایل که عمده فروشی و بورس تخصصی این کالا است بهترین گزینه برای انتخاب محل خرید است. غیر از این مجتمع خرید موبایل مجموعه جدیدتری با امکانات بیشتر برای پایتخت‌نشینان فراهم شده است. مرکز خرید چارسو هم در چندین طبقه مجزا، غیر از خدمات موبایل و تبلت و وسایل جانبی آن، امکانات تفریحی مثل سینما و رستوران هم ارائه می‌دهد.

دست خالی از این محله بازنمی‌گردید | بورس لباس و موبایل کنار ورزشی‌فروشان و کتابفروشان

انواع بورس در منطقه۱۱

جمهوری یک خیابان شرقی -غربی است که از خیابان رودکی تا میدان بهارستان ادامه دارد، محدوده تقاطع خیابان فلسطین تا نزدیک میدان بهارستان بورس خرید و فروش وسایل صوتی و تصویری تهران است که اغلب به‌صورت عمده فروشی و پخش فعالیت می‌کنند. حدادی ادامه می‌دهد: «منطقه۱۱ از غنی‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق تهران است. وجود بورس کالاهای مختلف و سهولت دسترسی با وسایل نقلیه عمومی باعث شده تردد و خرید در این منطقه به وفور صورت گیرد. بورس خرید لباس در پاساژهای بزرگ و مختلف خیابان شانزه‌لیزه و جمهوری، همچنین بورس لوازم الکترونیکی، انواع دوربین، لوازم ورزشی و همچنین بورس کتاب در راسته کتاب‌فروشی های خیابان انقلاب از جذابیت‌های خرید این منطقه است.»

دست خالی از این محله بازنمی‌گردید | بورس لباس و موبایل کنار ورزشی‌فروشان و کتابفروشان

عشق موتورسواران

محله گمرک از قدیمی‌ترین محله‌های منطقه۱۱ به شمار می‌رود. خیابان گمرک از شرق به مولوی و از غرب به هلال احمر محدود می‌شود. در این خیابان بورس فروش انواع موتور سیکلت و دوچرخه وجود دارد که برای کسانی که به موتور سواری علاقه دارند خیابان جذابی برای انتخاب نوع موتور و وسایل جانبی آن مانند کلاه ایمنی و دستکش است.

همچنین در خیابان گمرک بورس فروش البسه نظامی، ارتشی و لباس‌های مشاغل خاص، مثل آتش‌نشانی است. اگر به دنبال بازاری برای خرید وسایل کمپ و کوهنوردی باشید حتما گزینه خیابان گمرک مناسب‌ترین آنهاست.

دست خالی از این محله بازنمی‌گردید | بورس لباس و موبایل کنار ورزشی‌فروشان و کتابفروشان

ورزشی‌ترین محله تهران

میدان منیریه در منطقه ۱۱ یکی از بهترین مراکز خرید برای ورزش‌کاران شهر است. میدان منیریه از شرق با خیابان ابوسعید به بازار تهران ، از غرب مسیر خیابان معیری به چهارراه لشکر و خیابان کارگر جنوبی و از شمال از طریق خیابان ولی‌عصر(عج) به میدان ولی‌عصر و از جنوب به میدان راه‌آهن محدود می‌شود. برای خرید لوازم ورزشی و همچنین وسایل مراکز تفریحی و ورزشی تا خرید شخصی، بورس تخصصی ملزومات ورزشی در اطراف میدان منیریه وجود دارد. از تردمیل و دمبل گرفته تا کفش اسکیت و وسایل صخره‌نوردی، انواع راکت و توپ و کفش و البسه ورزشی، با قیمت‌ها و انواع برندها در این خیابان یافت می‌شود.

دست خالی از این محله بازنمی‌گردید | بورس لباس و موبایل کنار ورزشی‌فروشان و کتابفروشان

کد خبر 874304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha