مهدی جهانتیغی معتقد است که پزشکیان در پیام توییتری خود تاکید می‌کند که با توجه به ظرفیت‌های موجود بهترین وضعیت ممکن را رقم زده و در پایان تاکید کرده است: «صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید». مجموع فرامتن توییت پزشکیان این است که او هم مسئولیت چینش کابینه را پذیرفته است.

مسعود پزشکیان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، مهدی جهانتیغی در یادداشتی نوشت:

یک: اولین واکنش توییتری دکتر پزشکیان به برخی انتقادات درباره ترکیب کابینه او، اصلی‌ترین خبر درباره پشت پرده چینش و انتخاب وزاری دولت جدید است. بر اساس پیام توییتری او سه مولفه شکل‌دهنده کابینه دولت جدید بوده است؛ مشورت از صاحب نظران متعدد، رویکرد وفاق و همدلی و ظرفیت‌های موجود

دو: پزشکیان در پیام توییتری خود تاکید می‌کند که با توجه به ظرفیت‌های موجود بهترین وضعیت ممکن را رقم زده و در پایان تاکید کرده است: «صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید». مجموع فرامتن توییت پزشکیان این است که او هم مسئولیت چینش کابینه را پذیرفته و هم معتقد است که با توجه به ظرفیت‌ها از نگاه او این ترکیب بهترین ترکیب برای کارآمدی و آغاز کار دولت او و همچنین ایجاد وفاق و همدلی به ظن وی هست.

سه: با توجه به دو بند بالا تکلیف برخی نحله‌های سیاسی و به خصوص آن طیف تندرو اصلاحات که مدعی هستند همه کابینه را در اختیار ندارند و از ترکیب کلی کابینه انتقاد می کنند چیست؟ به تعبیر دیگر چرا این طیف‌های سیاسی منتقد، همه کابینه را در اختیار ندارند؟ جواب در پیام توییتری رئیس جمهور مشخص است؛ آقای پزشکیان در اختیار گذاشتن همه اختیار و کابینه دولت را به این طیف و نحله سیاسی خلاف کارآمدی و صد البته وفاق و همدلی در کشور و همچنین خلاف میانگین خروجی صاحب نظران می‌داند.

کد خبر 874387
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha