مقاومت اسلامی لبنان از انجام چند حمله علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

حمله حزب الله به اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شبکه خبری المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین ساعت ۸:۳۵ دقیقه صبح امروز تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه المطله را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده که این تجهیزات به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شده است.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که ساعت۱۰:۱۰ دقیقه صبح امروز هم تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در منطقه «حرش شتولا» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه صبح پایگاه صهیونیستی «البغدادی» را هدف حملات موشکی قرار داد.

حزب الله همچنین از حمله موشکی به پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا راس ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه صبح امروز خبر داد.

این خبر در حالی منتشر می شود که بامداد امروز نیز مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «برعشیت» در جنوب این کشور، پایگاه اشغالگران در «جبل نیریا» را هدف حمله راکت‌های کاتیوشا قرار داده است.

پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که ده‌ها موشک‌ به سمت شهرک مرون واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

در حالی که کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از حملات شدید موشکی به شهرک مرون خبر داده است، برخی رسانه‌ها تعداد موشک‌های شلیک شده به سمت شمال فلسطین اشغالی را ۵۰ موشک اعلام کردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

کد خبر 874407
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 1
    حمله اسرائیل جنایتکار به لنبان، اجرای قانون جنگل بود امروز چهارشنبه از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اجرای قانون جنگل بود
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 2
    آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار است.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 1
    سازمان ملل ناتوان وعاجز باید برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و هم آمریکا و انگلیس در غزه اقدام فوری کند. جنایات اسرائیل حاصل حمایت غربی هاست.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 3
    اسرائیل جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به هیچ قانونی پایبند نیست و آمریکا، انگلیس و اسرائیل خطر واقعی برای کل جهان هستند. شورای امنیت فورا جنایات آمریکا را متوقف کند. شورای امنیت فورا جنایات انگلیس را متوقف کند. شورای امنیت فورا جنایات اسرائیل را متوقف کند.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 3
    آمریکا، انگلیس و اسرائیل خطر واقعی برای کل جهان هستند اسرائیل با حمایت آمریکا جنایت می‌کند. اسرائیل با حمایت انگلیس جنایت می‌کند. آمار شهدای نوار غزه به ۳۹ هزار و ۷۹۰ نفر رسید شمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۷۹۰ نفر رسید اسرائیل با سلاح آمریکایی و اروپایی درحال نسل‌ کشی در غزه است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به هیچ قانونی پایبند نیست
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 3
    حمله گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اجرای قانون جنگل بود. حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اجرای قانون جنگل بود. آمریکا جنایتکار مسئول مستقیم جنایات رژیم تروریست اسرائیل است غربی‌ها جنایتکار مسئول طولانی شدن درگیری‌ها در سوریه، عراق، یمن، اوکراین، لبنان، غزه هستند.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 4
    آمریکا جنایتکار همراه با چند جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1359 تاکنون حامی و مروج اصلی تروریسم در عراق، منطقه و جهان است
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 3
    اسرائیل با بمب آمریکایی، مدرسه التابعین غزه را بمباران کرد مجامع بین المللی شریک جرم جنایت آمریکا هستند. بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کودک شیرخواره به خاطر جنایت های اسرائیل و هم آمریکا در غزه کشته شدند. تجارت ترکیه با اسرائیل همچنان ادامه دارد!
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 2
    اهمیت برگزاری مراسم الحاق ۲۶۵۴ سامانه موشکی، پهپاد، جنگ الکترونیک، رادار و دیگر ادوات نظامی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه در چند روز قبل در این است که اردوگاه استکبار، غرب و بازیگر اصلی آن، یعنی ايالات متحده با نیروهای مسلح خود که دریا پایه می‌باشند، در حال حمایت همه‌جانبه از رژیم جنایتکار و متجاوز در منطقه هستند. بدیهی است مقابله با این اردوگاه و برقراری امنیت در منطقه جز با قدرتمندسازی نیروی دریایی در سراسر محور مقاومت امکان‌پذیر نیست.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 3
    در شرایطی که تمامی گروه‌های داخلی بر لزوم پاسخ سخت و دردناک ایران به رژیم صهیونیستی تأکید دارند، «امتداد» کانال رسمی حزب اتحاد ملت (متشکل از اعضای حزب فتنه‌گر و منحل شده مشارکت) در گزارشی با عنوان «مشکلات ایران در وعده صادق ۲»، کوشیده تا ضمن القای بی‌نتیجه بودن پاسخ ایران تأکید کند که این پاسخ نمی‌تواند تولید موازنه کند. کسانی که مقاومت و آرمان فلسطین را به هر دلیلی قبول ندارند در وضعیتی که ایران به‌دنبال تثبیت بازدارندگی خود در مقابل دشمن است و کارشناسان را به اعتراف در این زمینه واداشته است‌، می‌خواهند از پشت خنجر بزنند. سالها پیش مقامات رژیم صهیونیستی گفته بودند اصلاح‌طلبان ایران سرمایه‌های اسرائیل
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 2
    جامعه جهانی باید رژیم صهیونیستی را در مقابل جنایاتش پاسخگو کند اکنون که مقاومت قهرمانانه گروه‌های مقاومت فلسطینی فصل جدید و دوران سازی در تاریخ مبارزات آزادی‌خواهانه و ضد اشغالگری را در برابر دیدگان جهانیان رقم زده است، بر تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان و آنان که در هوای عدالت، آزادی و کرامت انسانی تلاش می‌کنند، فرض و واجب است تا حمایت و همراهی خود را از دفاع این روزهای مدافعان فلسطینی در برابر جنایتکاران و اشغالگران صهیونیستی ابراز و اعلام کنند تا مسیر رهایی از اشغال و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی هر چه زودتر به سرمنزل مقصود برسد و غریو شیرین رهایی و آزادی و پایان اشغال و ستم از ماذنه های قدس شریف طنین‌انداز شود.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 3
    اسرائیل در حال نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه است آمریکا شریک رژیم اسرائیل است.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 2
    اسرائیل جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر سال‌ها است که از داعش حمایت می‌کند سازمان ملل ناتوان و عاجز باید اقدامی فوری برای توقف تجاوز اسرائیل انجام دهد.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 2
    کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    آمریکا منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است. غرب منافع اصلی ملت فلسطین را نادیده گرفته است.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 2
    جمهوری آذربایجان رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 3
    تمامی اقدامات و جنایات دشمن علیه بشریت شاهدی بر جنایتکارانه‌بودن نظام‌های غربی و سردمداران آن است. طی ۷ دهه گذشته، سازمان‌های بین‌المللی که مدعی توجه به حقوق ملت‌ها و برقراری صلح هستند، هیچ توجهی به نجات ملت فلسطین از مظلومیت نداشته‌اند. سازمان ملل در یک اقدام ستمکارانه آشکار در حق ملت فلسطین، دشمن جنایتکار اسرائیلی که هیچ مشروعیتی ندارد را به عضویت پذیرفته و به رسمیت شناخته است.
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 3
    در اخبار آمده بود جو بایدن اجازه انتقال تسلیحات به ارزش 8 میلیارد دلار به اسرائیل را صادر کرد. اما اسرائیل بیچاره کمبود اسلحه ندارد و اسلحه‌اش هزار برابر بیش از مقاومت فلسطین است. این رژیم منحوس و رو به اضمحلال کمبود جرأت آفتابی شدن در برابر مقاومت را دارد. اگر آمریکا می‌تواند فکری برای این مسئله بکند! ماجرای هولناک عین‌الاسد می‌گوید اگر آمریکایی‌ها این را داشتند آن را خرج آبروی رفته خودشان می‌کردند. مهم‌ترین مزیت جنگ اخیر فلسطینی‌ها بیدار شدن سه گروه است. گروه اول خود صهیونیست‌ها هستند که به دروغ از خود افسانه شکست‌ناپذیری ساخته بودند. گروه دومی که باید بیدار شوند، دولتمردان کشورهایی هستندکه به امید امنیت‌آفرینی به دنبال عادی‌‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفته‌اند و گروه سومی که باید بیدار شوند، کسانی هستند که تحت تأثیر جنگ شناختی صهیونیست‌ها باور نمی‌کردند عمر ‌اشغالگری صهیونیست‌ها می‌تواند کمتر از ۲۵ سال باشد.