چند مرد افغان که پولی برای براپا کردن مهمانی نداشتند، تصمیم به سرقت گرفتند و دست به یک زورگیری خشن زدند.

متهم

همشهری آنلاین؛ حوادث:چند روز قبل زنی که در تراس خانه اش سرگرم خواندن کتاب بود، صحنه عجیبی را مشاهده کرد؛ ‌ چند مرد خشن، ‌ دختری جوان را به قصد مرگ کتک می زدند تا کیف و گوشی اش را به سرقت ببرند. زن که شاهد این صحنه هولناک بود، ‌با موبایلش اقدام به فیلمبرداری کرد و بعد به پلیس و اورژانس زنگ زد. وقتی ماموران پلیس رسیدند، دزدان گریخته بودند. دختر جوان که درحمله آنها به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل شد و ماموران پلیس از طریق فیلمی که شاهد سرقت تهیه کرده بود، زورگیران را شناسایی و دستگیر کردند. آنها روز گذشته به دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند و یکی از آنها در گفت و گو با همشهری از جزئیات این سرقت خشن گفت.

چند مورد سرقت با این شگرد انجام داده ای؟

همین یک مورد بود. درواقع اولین و آخرین سرقتمان قرار بود باشد اما زیاده روی کردیم. ممکن بود دختر جوان بمیرد و اتهام قتل گردن ما بیفتد.

انگیزه تان از سرقت چه بود؟

من و دوستانم، می خواستیم بزم شبانه بگیریم اما اوضاع مالی مان خیلی خوب نبود و برای مهمانی شبانه هیچ وسیله پذیرایی نداشتیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که سرقت کنیم و با پول هایی که از این راه بدست آورده ایم بزم مان را راه بندازیم.

کجا می خواستید مهمانی بگیرید؟

در ساختمانی نیمه کاره. محل کار من اتاقک نگهبانی در ساختمانی نیمه کاره است. من به عنوان نگهبان در آنجا مشغول به کار هستم. دو همدست دیگرم نیز از همشهریانم هستند. ما سالها قبل برای کار از افغانستان به ایران آمدیم.

اقامت قانونی برای زندگی در ایران را دارید؟

نه. قاچاقی اینجا هستیم.

برگردیم به شب حادثه، ‌دختر جوان را چطور شناسایی کردید؟

در خیابان میچرخیدیم و به دنبال طعمه بودیم که چشممان افتاد به دختر جوان. ظاهرا از محل کارش خارج شده و منتظر اسنپ بود. ما به سمتش هجوم بردیم تا اموالش را به سرقت ببریم. دختر جوان فریاد می کشید و ما خیلی ترسیده بودیم. فقط می‌خواستیم هر طوری شده امواش را بدزدیم. برای همین کتکش زدیم و وقتی بی‌هوش شد از ترسمان فرار کردیم. گمان می‌کردیم کسی متوجه این سرقت نشده است، غافل از اینکه زنی به صورت پنهانی از صحنه سرقت، فیلم گرفته و ما را لو داد و حالا هم به شدت پشیمانیم.

کد خبر 874458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمعه IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    1 0
    کار این اتباع اشتباه بود. میهمان نوازی کنیم
  • مهندس نرم افزار IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    گاهی اوقات
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    2 0
    دزدی بلد نبودید چرا کتک فراوان زدن؟
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 2
    همه جا خوب و بد دارد
  • مهدی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    2 0
    و باز هم جنایت افغان در ایران بس نیست ؟ تجاوز قتل زورگیری از دختران ایران .
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
    0 0
    این خبر چقدر جعلی بنظر میرسد, امیدوارم اینطور باشد!!