همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران گفت: عملیات تثبیت و تحکیم بخشی از رفیوژ میانی خیابان در محدوده تقاطع کلهر و نواب که روز یکشنبه 18 مرداد به دلیل وجود قنات و رطوبت خاک نشست کرد، از عصر یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

دکتر مسعود نصر آزادانی در گفت‌وگو با سما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که تا 3 روز آینده مشکل ترافیکی محدوده نشست خیابان برطرف شود.

وی افزود: مسایل ناشناخته زیر در تهران مانند قنات‌ها، تاسیسات شهری، بافت قدیمی و فرسوده و نبود اطلاعات لازم از زیر سطح و...  وجود دارد که گاهی موجب بروز حوادثی نظیر آنچه حدود سه سال گذشته در خیابان مصطفی خمینی به دلیل وجود کانال آب زیرزمینی رخ داد، می‌شود.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران تاکید کرد: هم اکنون در محدوده اطراف محل نشست کرده در خیابان نواب  شاخص‌هایی نصب شده تا از رشد ترک جلوگیری کند و به همین دلیل مشکلی خانه‌های اطراف را تهدید نخواهد کرد.

نصر آزادانی در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون وارد آمدن خسارات به تونل توحید در اثر وجود قنات در این محدوده اظهار داشت: خوشبختانه آسیب خاصی به تونل وارد نیامده است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: هم اکنون مشغول رفع مشکل سطح خیابان و آماده سازی این قسمت برای تردد خودروها هستیم.

نصرآزادانی در مورد ادعای برخی رسانه‌ها در خصوص تناقض گویی مدیران شهری درباره این نشست خیابان تصریح کرد: برخی رسانه‌ها با منابع متفاوتی تماس می‌گیرند و آن‌ها نیز دیدگاه خود را بیان می‌کنند که البته اظهارات مسئولانی که ارتباط تخصصی  با این مساله ندارند، نمی‌تواند به طور کامل صحت داشته باشد.

کد خبر 87468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز