پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد دروازه‌بان سرخ‌ها، تصریح کرد: الکسی گوندوز شایستگی خود را نشان داد

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شاگردان گاریدو از همان ابتدای مسابقه غافلگیر شدند و در طول مسابقه آن هماهنگی لازم را شاهد نبودیم و در خط دفاعی لغزش زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ما در همان ابتدای بازی گل دریافت کنیم. هنوز هماهنگی لازم بین بازیکنان شکل نگرفته و این موضوع می‌تواند از نبود برخی بازیکنان و خلأ‌هایی که در برخی پست‌ها وجود دارد سرچشمه بگیرد. گلی که دریافت کردیم باعث شد تا شرایط مسابقه تغییر کند و با اضطراب بازی را ادامه دهیم. با توجه به اینکه بازی نخست ما بود و هماهنگی لازم وجود نداشت تمام این عوامل باعث شد تا در نخستین مسابقه که تقریباً مهم هم بود متوقف شویم.
مدیران جایگزین خوبی برای بیرانوند آوردند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد دروازه‌بان سرخ‌ها، تصریح کرد: الکسی گوندوز شایستگی خود را نشان داد و در بازی نخست عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. بازی با پای او عالی بود و در خروج‌ها به موقع ظاهر می‌شد و می‌توان قطع به یقین گفت که او از بیرانوند بهتر است و مدیران باشگاه جایگزین خوبی برای بیرانوند پیدا کردند. نفراتی مانند علی علیپور و براجمعه خوب بودند و نیروی جوانی را در تیم بالا بردند از نظر من اگر تیم به هماهنگی برسد مجدداً در کورس قرار خواهیم گرفت. همیشه در بازی نخست ناهماهنگی وجود دارد و در آینده با توجه به آمدن پورعلی گنجی و گولسیانی می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و مقتدرانه‌تر ظاهر شویم.
بزرگترین معضل پرسپولیس نداشتن یک استادیوم شخصی است

کلهر با بیان اینکه زیرساخت‌های فوتبال ما به شدت وضع نابسامانی دارد، عنوان کرد: فوتبال ما از لحاظ زیرساخت وضع نابسامانی دارد. متأسفانه جوانسازی نداریم و بازیکنان مسن تعدادشان بیشتر از بازیکنان جوان است که اگر ۲ بازیکن از تیم جدا شوند نمی‌دانیم در ادامه چه کار کنیم. اکنون بزرگترین معضل پرسپولیس نداشتن یک استادیوم شخصی است. سایر تیم‌های حوزه خلیج فارس هزینه می‌کنند و در عرض کمتر از یک سال استادیوم می‌سازند، اما ما هنوز نتوانستیم یک قسمت از ورزشگاه آزادی را ترمیم کنیم. این انتقادات به هیچ عنوان بی‌دلیل نیست و باید یک فکر اساسی داشته باشیم. وقتی شباب الاهلی به اصفهان رفت و مقابل سپاهان قرار گرفت و پس از آن بازی استادیوم‌های ما را مسخره کردند خجالت کشیدم. با توجه به تمدنی که کشور ما نسبت به سایر کشورهای اطرافمان دارد نباید در پیش پا افتاده‌ترین موضوعات سرمان پایین باشد. مسئولین باید پاسخگو باشند چرا که در لیگ نخبگان قرار است بازیکنان بزرگی به ایران بیایند و همین بازیکنان هوادارانشان در جای جای ایران چشمشان به ورزشگاه‌های ما خواهد خورد.
باید ابزار لازم را برای گاریدو مهیا کنند

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس در پایان با بیان اینکه باید برای رقابت‌های لیگ نخبگان برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تمام تیم‌هایی که در لیگ نخبگان آسیا حضور دارند تجهیز شده‌اند و آماده رویارویی با نمایندگان غرب آسیا هستند. در حال حاضر با رقبای بسیار سختی دیدار خواهیم داشت و باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. رضا درویش تا به اینجا عملکرد خوبی در نقل‌وانتقالات داشته، اما باید در نظر داشته باشد که باید با حریفانی که تا دندان مسلح هستند روبرو شویم و باید ابزار لازم را برای گاریدو مهیا کنند. امیدوارم مالک و مدیران باشگاه پیگیری کنند تا شرایط ورزشگاه آزادی درست شود تا ما مقابل حریفان در خانه خودمان میزبانی کنیم.

کد خبر 874735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پرسپولیس IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    10 1
    پرسپولیس گلهای بیشتری میتوانست بزند چون بازی اول بود هنوز هماهنگ نیستند گاریدو باید علیپور یا یاسین رو با اورونوف هماهنگ کنه تا آل کثیر در موقعیتهای بهتری قرار بگیره
  • علی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 6
    امسال فقط بسوزید.
  • محمد شیرازی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    6 7
    دغدغه کل کشور در ایران فقط یک تیم است که هرساله قهرمان شود ۱۵ تیم دیگه هستش ندیدم کسی نگرانش باشه حتی بازیکنی که میخواد جداباشه چنان تنبیه میکنم که فوتبالش نابود بشه.لااقل بگذارید یه تیم شهرستانی قهرمان بشه
  • fardin IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 9
    جعم کن حرف مفت نزن همین دخالت شما ها تیم نابود میکنید
  • شباهنگ IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    5 9
    گوندوز اگر بازیکن خوبی بود به ایران و پرسپولیس نمی‌اومد
  • ali US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    6 4
    بیرانوند ضعیف ترین و خوش شانس ترین گلر ایران است همین دیشبم کلا دوتا موقعیت اومد رو دروازش که هردو به دیرک خوردند
  • سید محمد موسوی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 0
    کاملآ با صحبت های آقای کلهر موافقم
  • درویش پرز IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 1
    ی دفاع چپ بگیرید
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    3 5
    برسبولیس تاوان ازدست دادن بیرانوند را با بهای زیاد خواهد داد هنوز زود است که بگویید این دروازه بان ازبیرون بهتر است