کریستیانو رونالدو در نیمه نهایی سوپرجام عربستان با وجود ۳۹ سال سن خوش درخشید.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، کریستیانو رونالدو هنوز نیامده، شروع کرد؛ او در نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان و در بازی با التعاون، یک‌گل، یک‌پاس گل، یک شوت به دیرک و ۳خلق موقعیت دشت کرد و در ۳۹سالگی نمایشی خیره‌کننده از خود بر جای گذاشت. کریس در ۲۳فصل متوالی موفق به گلزنی شده است. امشب النصر با الهلال در فینال سوپرجام با هم بازی دارند، آیا کریستیانو می‌تواند سرانجام نوار ناکامی النصر مقابل الهلال را پاره کند؟

در ثبات و ماندگاری کریستیانو همین بس که ۳۶۸بازیکن در یورو۲۰۰۴ بازی کردند و از این جمع ۳۶۷نفر دیگر بازی نمی‌کنند و تنها یک بازیکن به کارش ادامه داده؛ کریستیانو رونالدو.

عملکرد این ستاره ۳۹ساله در سال ۲۰۲۴: ۲۳گل، ۴پاس‌گل و ۲۷مشارکت.

او حالا فقط ۴گل دیگر برای رسیدن به ۹۰۰گل رسمی در دوران حرفه‌ای‌اش فاصله دارد.

در آگوست۲۰۲۳ مسی با ۲۶‌گل از کریستیانو عقب بود. مسی امروز با ۵۸گل از کریستیانو فاصله دارد.

دیروز در قرعه‌کشی نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا که بالاتر از لیگ قهرمانان است، مشخص شد رونالدو باز هم به ایران خواهد آمد؛ آن هم ۲بار و برای بازی مقابل پرسپولیس و استقلال. البته هنوز معلوم نیست این دو تیم در کدام زمین سالم می‌خواهند از رونالدو و تیمش میزبانی کنند. پارسال هم پرسپولیس در زمین نامناسب ورزشگاه آزادی از النصر میزبانی کرد. النصر در لیگ نخبگان آسیا مقابل السد، العین، الریان، الوصل میزبان است و مقابل پرسپولیس، الشرطه، استقلال و الغرافه مهمان.

کد خبر 874806
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha