پسری ۲۴ ساله که معتاد به مواد مخدر بود، در کمپ ترک اعتیاد بستری شد و مواد را ترک کرد اما سه روز بعد، به طرز اسرار آمیزی به قتل رسید.

قتل - جسد

همشهری آنلاین - حوادث: ساعت ۲ بامداد دیروز به تیم جنایی پایتخت خبر رسید که پسری جوان در یکی از پارک های جنوب تهران، هدف ضربات شمشیر قرار گرفته و جان باخته است.

پس از اعلام این گزارش، تیم جنایی خودش را به محل حادثه رساند و بررسی ها آغاز شد. مقتول جوانی ۲۴ ساله بود که زمان حادثه روی نیمکت پارک نشسته بود. آنطور که شاهدان می گفتند، ناگهان ۴ سرنشین دو دستگاه موتور سیکلت به سمت وی رفتند و با پسر جوان درگیر شدند.

شاهدان تصور کردند که مردان موتور سوار، زورگیر هستند و قصد سرقت گوشی وی را دارند. مردان موتور سوار با شمشیر، ضرباتی به پسر جوان زدند و بعد گریختند. این درحالی بود که گوشی موبایل و مدارک مقتول به سرقت نرفته بود. یافته های کارآگاهان حاکی از آن بود که این پسر جوان معتاد به مواد مخدر بوده و چندی قبل خانواده وی او را در کمپی واقع در حاشیه تهران بستری کرده بودند.

پسر جوان تحت درمان قرار گرفت و مواد مخدر را ترک کرد. وی ۳ روز قبل از اینکه به قتل برسد، از کمپ خارج شد. حالا دو فرضیه در این پرونده جنایی مطرح شده است؛ نخست اینکه مقتول طعمه خفت گیران خشن شده و توسط آنها به قتل رسیده است. دوم اینکه عاملان جنایت، وی را از قبل می شناختند و با او خصومت شخصی داشتند که شب حادثه به سراغش رفتند و جانش را گرفتند. هم اکنون تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند تا اسرار این جنایت را فاش کنند.

کد خبر 875150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha