رسانه‌های اسرائیلی صبح امروز یکشنبه مدعی شناسایی یک پهپاد حزب‌الله شدند که تلاش داشت از منزل شخصی نتانیاهو تصویربرداری کند.

پهپاد حزب الله

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی صبح امروز ادعا کردند که یک کشتی نظامی اسرائیلی، یک پهپاد حزب‌الله لبنان را در نزدیکی شهر «قیساریه» واقع در حد فاصل میان شهرهای حیفا و تل‌آویو و در نزدیکی شهر خدرا شناسایی کرده‌است.

سپس ادعا کردند که هدف این پهپاد، تصویربرداری از منزل شخصی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو بود.

روزنامه اسرائیل هیوم با تایید این ادعا نوشت که این پهپاد توسط رادار فولادی شناسایی شد، اما هیچ نشانه‌ای از آن در سایر سامانه های کنترلی نبود. احتمالا این پهپاد حزب‌الله لبنان تلاش داشت از مقر اقامت اختصاصی نتانیاهو در قیساریه تصویربرداری کند. جنگنده‌های اسرائیلی نیز به منطقه اعزام شدند، اما نتوانستند پهپاد مذکور را در مختصات مشخص شده، بیابند.

پس از آن ارتش اشغالگر اعلام کرد که به احتمال زیاد، این یک هشدار اشتباه بوده و سیستم های راداری گاهی اوقات به اشتباه هشدار می‌دهند، حتی گاهی برای ورود یک دسته از پرندگان یا سایر عوامل طبیعی در مختصاتی مشخص، هشدار می‌دهند.

رسانه‌های اسرائیلی با اشاره به اینکه نتانیاهو در آن زمان در محل اقامتش حضور نداشت نوشتند که با این وجود؛ «ارتش و نیروی هوایی، احتمال نفوذ یک ریزپرنده از لبنان به این منطقه را کاملا رد نمی‌کنند».
حزب‌الله لبنان هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

کد خبر 875186
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 15
  • جواد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    12 27
    باید بهشون گفت : از ترس بمیرید ای کودک کش های ابله😂😂😂
    • نتانیاهو IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      18 2
      🤣🤣🤣🤣پکو عکسش
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    10 32
    افزایش امار صادرات ایزی لایف از امریکا به انبار سگ دونی نتانیاهو ما که هنوز نیوندیم!! بذار بیاییم بعد خودتو خراب کن جهود نجس