شهردار تهران با حضور در امامزاده یحیی(ع) منطقه ۱۲، از طرح ها و پیشنهادات درخصوص توسعه امامزاده یحیی بازدید و دستورات لازم را ابلاغ کرد.

شهردار تهران در امامزاده یحیی

همشهری آنلاین- شهردار تهران به همراه معاونان شهرسازی و معماری و اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت، شهردار منطقه ۱۲، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، اعضای هیات امنا و تولیت امامزاده یحیی(ع) و جمعی از معاونان ومدیران منطقه پس از زیارت، در نشستی راهکارها و موانع تملک املاک پیرامونی امامزاده یحیی در راستای توسعه این مکان را بررسی کرد.
وی سپس از املاک اطراف امامزاده یحیی(ع) نیز بازدید کرد و از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و سازمان نوسازی شهر تهران خواست تا با هم افزایی مدیریت شهری منطقه ۱۲ با توجه ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی امامزاده یحیی(ع) و فضای پیرامونی آن هرچه سریع تر موافقت‌های مورد نیاز را دریافت کنند تا مدیریت شهری بتواند با فراغ بال این طرح را اجرایی کند.
در این بازدید اعضای هیات امنا و تولیت امام‌ زاده یحیی(ع) هم با تاکید بر قدمت محله امامزاده یحیی در پیدایش هسته اولیه شهر تهران، ضوابط را مانع حس تعلق شهروندان ساکن در این محله دانسته و افزایش مهاجرت اتباع به این محله را موجب نا امنی و رشد بزه اعلام کردند و ابراز امیدواری کردند با اقدامات مطلوب مدیریت شهری در بازنگری در طرح تفصیلی و بهره برداری از مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) هویتی در شأن مردم انقلابی منطقه رقم خواهد خورد.
در پایان وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ گزارشی در خصوص نوسازی چند پارسل از این محله و روند پیشرفت مجموعه ورزشی امامزاده یحیی(ع) را ارائه داد.

کد خبر 875197
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha