۲۰۶۰ مترمربع از توقفگاه منطقه شش اتوبوسرانی در سه راه ورامین برای احداث و راه اندازی سوله ورزشی آزادسازی می شود.

منطقه 20

به گزارش همشهری آنلاین- صبح امروز، نشست مشترک شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و شهرداری منطقه ۲۰، با حضور مدیرعامل، معاونان عملیات و برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، مدیرکل بازرسی، مدیر حقوقی و منطقه شش اتوبوسرانی و شهردار و جمعی از مسئولان شهرداری منطقه ۲۰، با موضوع انعقاد تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه ورزشی به میزبانی شرکت واحد برگزار شد. در این نشست مهدی علیزاده با اشاره به تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر تأمین سرانه ورزشی برای شهروندان ساکن در محله تقی‌آباد بیان کرد: این تفاهم نامه به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، به ویژه کودکان و نوجوانان و ایجاد شرایط لازم برای استفاده از امکانات ورزشی در این منطقه منعقد شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این توافق، مساحت ۲۰۶۰ مترمربع در سه راه ورامین از توقفگاه منطقه شش اتوبوسرانی جهت احداث و راه اندازی سوله ورزشی آزادسازی می شود.

علیزاده افزود: این پروژه با هدف ارتقای سطح سلامت و رفاه عمومی شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در محله تقی‌آباد اجرا می‌شود. همچنین، این اقدام می‌تواند به تقویت تعاملات اجتماعی و افزایش نشاط و شادابی در بین اهالی منطقه کمک کند.

ساخت مجموعه ورزشی در توقفگاه اتوبوسرانی برای مردم

در ادامه غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران نیز در خصوص این تفاهم نامه گفت: این پروژه بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر شهرداری تهران برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.

وی ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری های اتوبوسرانی افزود: امیدواربن با اجرای این پروژه، نیازهای ورزشی و تفریحی ساکنان منطقه به خوبی تأمین شود و شاهد افزایش مشارکت مردم در فعالیت‌های ورزشی باشیم.

این سوله ورزشی شامل امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، رختکن و سیستم روشنایی بهبود یافته خواهد بود که پس از احداث و راه‌اندازی آن، علاوه بر ساکنان محله تقی‌آباد، کارکنان منطقه شش اتوبوسرانی نیز از امکانات ورزشی این مجموعه بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 875222
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha