رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که از هر تریبونی برای تخریب رقیب دموکرات خود استفاده می‌کند، این بار در گردهمایی پنسیلوانیا گفت که از کامالا هریس خوش قیافه‌تر است.

ترامپ  و کامالا

به گزارش همشهری‌آنلاین، «آن‌ها می‌گویند، "نه، بزرگ‌ترین مزیت او این است که زن زیبایی است"...من هرگز چنین فکری نمی‌کنم. من از او خوش‌قیافه‌ترم» این‌ها بخشی از اظهارات «دونالد ترامپ» در گردهمایی انتخاباتی در شهر «ویلکس بار» ایالت پنسیلوانیا است که برای تخریب رقیب دموکرات خود، «کامالا هریس» مطرح کرد.

طبق گزارش شبکه ای بی سی، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا بار دیگر از گردهمایی انتخاباتی خود برای حمله به کامالا هریس در ارتباط با مسائل اقتصادی، کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی و همچنین حملات شخصی به ظاهر هریس استفاده کرد.

ترامپ بار دیگر از نشریه تایم برای منتشر کردن تصویر کامالا هریس بر روی جلد خود انتقاد کرد و گفت که از هریس خوش قیافه‌تر است.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا درجریان مصاحبه هفته گذشته خود با مالک شبکه ایکس ایلان ماسک، از هریس بعنوان یک زن زیبا نام برده بود.

با این‌حال او در گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا گفت «هرگز یک زن را زیبا خطاب نکنید، زیرا این پایان کار سیاسی شما خواهد بود، لطفاً....اما من می‌گویم من خیلی خوش‌قیافه‌ترم. من خوش‌قیافه‌تر از کامالا هستم».

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ سپس تلاش کرد تا توجهات را به این سمت ببرد که کامالا هرگز هیچ آرایی بعنوان نامزد ریاست‌جمهوری به دست نخواهد آورد.
وی در این زمینه گفت «به چه دلیل او (هریس) به کنسوانسیون (کمیته دموکرات‌ها برای انتخاب نامزد نهایی دموکرات‌ها) می‌رود؟»

طبق این گزارش، نزدیک به ۸۵۰۰ نفر برای شروع سخنان ترامپ نشسته بودند اما نزدیک به یک ساعت بعد، مردم شروع به ترک محل گردهمایی انتخاباتی کردند. در پایان سخنرانی نزدیک به دو ساعته او، سالن فقط نیمه پر بود.

کد خبر 875223
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha