مهدی هاشمی نسب، دستیار جواد نکونام در فصل گذشته تیم استقلال، از این سرمربی خواست اتفاقات به وجود آمده درباره جدایی او از استقلال بیان کند وگرنه خودش تمام اتفاقات را خواهد گفت.

هاشمی نسب

به گزارش همشهری آنلاین،‌عامل اصلی قطع همکاری نکونام و هاشمی نسب مشخص شد؛ چه کسی دستور داد یاغی روی نیمکت نباشد؟ / اختصاصی در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره مهدی هاشمی‌نسب مبنی بر قطع همکاری او با باشگاه استقلال و وجود مشکل با جواد نکونام سرمربی این تیم شنیده می‌شود.

روایت مجازی از دلایل یک دلخوری حقیقی

در همین ارتباط در فضای مجازی این روایت به نقل از یکی از فعالان حقوقی شنیده می‌شود که هلدینگ خلیج فارس، مالک این تیم دلیل حواشی استقلال در فصل گذشته را جواد نکونام می‌دانست و اعتقاد داشت رفتار سرمربی آبی‌ها باعث بروز این حاشیه‌ها شده است. اما جواد نکونام دلیل ایجاد حواشی را مهدی هاشمی‌نسب، دستیار خود در فصل گذشته معرفی می‌کند و گویا به ادعای همین فعال حقوقی که در کانال خود مدعی شده از پشت پرده ماجرا خبر دارد، نکونام به هلدینگ خلیج فارس اعلام می‌کند هاشمی‌نسب باعث بروز حاشیه در فصل گذشته شده است و هلدینگ هم تصور می‌کند با حذف هاشمی‌نسب این حاشیه‌ها رفع خواهد شد و دستور به حذف هاشمی‌نسب می‌دهد... صمد ابراهیمی، وکیل ورزشی و شخصی که مدعی شده هلدینگ به نکونام دستور داده قرارداد دستیار خود را تمدید نکند مدعی است دلخوری هاشمی‌نسب از نکونام به همین موضوع برمی‌گردد.

هاشمی‌نسب؛ حاشیه ساز یا حاشیه جمع کن!

در همین ارتباط، ظهر امروز مهدی هاشمی‌نسب با حضور در مراسم روز عکاس، صحبت‌هایی را راجع به حضورش در تیم استقلال و اتفاقات رخ داده در آن بیان می‌کند. هاشمی‌نسب در بخشی از صحبت‌هایش گفت: آقای نکونام، من حاشیه تیم تو نبودم، من حاشیه‌های تیم را جمع می‌کردم.

هاشمی‌نسب در ادامه صحبت‌هایش از جواد نکونام خواست تا راجع به اتفاقات رخ داده و اینکه چرا این فصل در این تیم حضور ندارد توضیح دهد و تمام واقعیت را بگوید. او با گفتن این جمله نشان می‌دهد در فصل گذشته، خود را سپر بلای سرمربی آبی‌ها کرده بود تا حواشی ساخته شده از سوی او را دفع کند اما بلافاصله زمانی که سرمربی آبی‌ها مورد فشار مدیران قرار گرفت، تصمیم گرفت هاشمی‌نسب را قربانی کند تا خودش در تیم استقلال ماندگار شود. مهدی هاشمی‌نسب در پایان صحبت‌هایش اعلام کرد اگر جواد نکونام واقعیت جدایی او از باشگاه استقلال را نگوید خودش لب به سخن خواهد گشود و واقعیت‌ها را خواهد گفت.

اصرار نکونام، هاشمی‌نسب را به باشگاه فرستاد

اما اصل ماجرا چیست؟ به گفته یکی از مدیران باشگاه استقلال مهدی هاشمی‌نسب، ابتدای فصل به هیچ وجه قصد ادامه همکاری با استقلال را نداشته اما جواد نکونام با او تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد برای عقد قرارداد به باشگاه برود. هاشمی‌نسب ابتدا حضور در کلاس مربیگری را بهانه می‌کند و سپس بعد از پایان کلاس، به خرمشهر می‌رود اما گویا سرمربی استقلال باز هم با او تماس می‌گیرد و از هاشمی‌نسب می‌خواهد به باشگاه برود و قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کند.

هاشمی‌نسب توافق کرد، نکونام پشیمان شد؟

هاشمی‌نسب راهی باشگاه می‌شود و ابتدا پیشنهاد مالی مدنظرش را به باشگاه اعلام می‌کند اما در نهایت برای بار دوم وقتی پای میز مذاکره می‌نشیند پیشنهاد باشگاه مبنی بر افزایش 30 درصدی مبلغ قراردادش را می‌پذیرد و آماده همکاری با استقلال می‌شود اما به گفته نزدیکان هاشمی‌نسب، بعد از توافق این مربی و باشگاه، در حالی که عقد قرارداد رسمی‌منوط به تایید جواد نکونام بوده، سرمربی استقلال دیگر هیچ تماسی با هاشمی‌نسب نمی‌گیرد و از طریق باشگاه هم پیگیر عقد قرارداد او نمی‌شود.

مشخص نیست آیا واقعا هلدینگ به نکونام و سمیعی گفته قید همکاری با هاشمی‌نسب را بزنند یا پشیمانی سرمربی استقلال دلیل دیگری داشته اما هر چه که هست منجر به دلخوری هاشمی‌نسب از جواد نکونام شده و یاغی معروف فوتبال ایران، امروز نکونام را تهدید کرده اگر او حقیقت را به هواداران استقلال نگوید و تیم رسانه ای او این گونه وانمود کنند که هاشمی‌نسب به خاطر پول قید استقلال را زده دست به افشاگری می‌زند.

کد خبر 875332
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 21
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تاج کبیر DE ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    10 8
    آقای نکونام چرا برای ماندن در استقلال کس دیگه روخراب می‌کنی چرا دشمن شاد کردی استقلال و هوادارانش استقلال را بدون مهدی هاشمی نصب نمیخوان پس هرچه زودتر مهدی رابه استقلال بیار هوادارای استقلال هم دست به دست هم بدن اگه مهدی نیاد به باشگاه کسی به ورزشگاه نره ونکونام راوادارش بکنید تامهدی رابیاره باشگاه این آقا باکاراش همه استقلالی های متعصب رافراری داد مهدی هاشمی نصب یامگا مهدی پور مطهری ومرادمند وخیلی ازبازیکنای دیگه این آدم چقدر کینه ای هستش
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    11 7
    حالا چرا هرکجا نکونام هست باید هاشمی نسب هم کنارش باشد هاشمی نسب اگر مربی خوبی بود لااقل از بک تیم دیگری برای مربیگری پیشنهاد داشت و خودش را به دم نکونام گره نمی‌زد. اگر کاربلد است استقلال نشد جای دیگر ولی ظاهرا هیچ درخواستی از تیمهای دیگر ندارد و به زور و با تهدید می‌خواهد خودش را در استقلال جا کند واقعا ندیدم ادمی به این پررویی برو دنبال سرنوشت خودت و ول کن نکونام را مرد حاشیه
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    9 5
    خوب تیم استقلال دیگر خصوصی شده و مالک ان هرکس را بخواهد می‌آورد و هاشمی نسب هم دارد زور الکی میزند
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    13 9
    دستوری در کار نیست مهدی هاشمی نسب باید تو استقلال باشه آقای مهندس شهریاری لطفا مهدی را برگردان برا روحیه تیم مهدی عالیه وباید باشه
  • محمدرضا IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    8 11
    مهدی خیلی سالاره نکونام امسال مهدی پیشت نباشه ازهفته سوم چهارم عقب میفتی کمی ازخودگذشتگی ازت کم نمیکنه بلکه میگن ادم بامعرفت مهدی هاشمی نصب واقعا ابی دل هستش وبه خاطر روکم کردن پیروزی چی هاهم شده خیلی خوبه