یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از لغو تمامی پروازهای آمریکا از و به مقصد فلسطین اشغالی خبر داد.

پروازهای آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری «النشره» نوشت: سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خطوط هوایی آمریکا رسما تمامی پروازهای خود از و به مقصد فلسطین اشغالی را تا آوریل ۲۰۲۵ لغو کرد.

پیشتر روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» نوشت که شرکت بزرگ هواپیمایی «امریکن ایرلاینز» پروازهای خود به فلسطین اشغالی تا آوریل ۲۰۲۵ را لغو کرده است.

به نوشته این روزنامه در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از و به مقصد فلسطین اشغالی در زمستان آینده در وب سایت شرکت مذکور و مرکز رزرواسیون وجود ندارد.

پیش از این نیز شرکت هواپیمایی دلتا اعلام کرد که پروازهای خود از نیویورک به مقصد تل آویو را تا ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) لغو کرده است.

خطوط هوایی بلغارستان، لیتوانی و اتیوپی نیز اعلام کرده بودند که پروازهای خود به فلسطین اشغالی را لغو کردند.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر مشکلات روحی و روانی صهیونیست‌ها که از بیش از ۱۰ ماه پیش درگیر جنگ هستند، افزوده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

کد خبر 875345
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha