کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را برای بازی تراکتور تبریز و پرسپولیس صادر کرد.

پرسپولیس تراکتور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق اعلام کرد در اجرای مصوبات شورای محترم امنیت کشور و در راستای پیشگیری از هرنوع بداخلاقی که به حیثیت فوتبال لطمه وارد می‌کند با دعوت از مدیران دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس بر ضرورت برگزاری مسابقه آتی دو تیم در فضایی همراه با آرامش تاکید دارد.

همچنین این کمیته ضمن رد هرگونه دخالت ارکان فدراسیون و همچنین اشخاصی خارج از فدراسیون در تصمیمات قضائی، اعلام می‌دارد با هرگونه نقض کدهای اخلاقی طبق قانون با قاطعیت برخورد خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ روز پنجشنبه اول شهریورماه در ورزشگاه یادگارم امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 875403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Omidi IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    2 1
    تبریز جای امنی نیست بازی را به شهر دیگری ببرید
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    1 0
    نه جناب نور شرق اقای زنوزی گفتند که اگر رای صادر کنید نگفته ها می گویم وهمین هم باعث شد که چنین اضهار نظر کنند فکر می کنید مردم ببو هستند اگر قرار بود کارشناسی صورت گیرد چرا همان اول چنین تصمیمی نگرفتید مثل روز روشن است که کارشناس را ملزم می کنند با هر لطایف الحیلی که نظری مالف واقعیت صادر کند و انوقت کمیته هم همان کاری که زنوزی گفته و تاج و حتما پزشکیان هم اضافه خواهد شد را انجام می دهد وعدالت ذبح می شود و احساسات میلوینها هوادار هم که کشک