غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: یکی از نمایندگان مخالف گفتند که با بخش کشاورزی آشنایی ندارید و احتمالاً در ارتباط با لایه‌های موجود دچار مشکل شوید که تذکر به جا و به موقعی بود.

به گزارش همشهری آنلاین، نوری قزلجه گفت: یکی از نمایندگان مخالف گفتند که با بخش کشاورزی آشنایی ندارید و احتمالاً در ارتباط با لایه‌های موجود دچار مشکل شوید که تذکر به جا و به موقعی بود؛ آشنایی‌ام با بخش کشاورزی بیش از ۳۰ سال است و من شاید کسی هستم که با بخش کشاورزی و تمام وجوه آن بیشترین آشنایی را دارم.

وی ادامه داد: حداقل ۴ سال در پست همترازی وزیر خدمت کرده‌ام و مناسبات سیاسی و حکمرانی در کشور را از شما عزیزان یاد گرفته‌ام. بنده با فساد هیچ نسبتی نداشته‌ام اما فسادستیزی و پاکدستی نسبت دیرینه دارم. در هر کجا که خدمت کردم مشی بنده پاکدستی و فسادستیزی بوده است و یک مورد خلاف این در دوره خدمتی ام اتفاق نیفتاده است. بنابراین این محکم‌ترین وعده‌ای است که در مجلس و در محضر شما می توانم بدهم که مدیریتی مبتنی بر پاکدستی و سلامت و کارآمدی و روحیه جهادی در آن وزارتخانه به کمک همکاران عزیزم با روحیه جهادی و پاکدستی که در آنجا هستند برقرار خواهم کرد.

کد خبر 875441
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha