سران ایران و مالزی با انتقاد از سیاست‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی در قبال مردم غزه، حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشورها از رژیم صهیونیستی را برخلاف ادعای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش‌بس در غزه و موجب تداوم جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دانستند.

پزشکیان و انور ابراهیم

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان و «انور ابراهیم» نخست‌وزیر مالزی ظهر امروز در گفت‌وگویی تلفنی ضمن مرور آخرین وضعیت روابط فیمابین، تحولات جاری در منطقه به‌‎ویژه مذاکرات در حال انجام برای برقراری آتش‌بس در غزه را بررسی کردند.

سران دو کشور در این گفت‌وگوی تلفنی با انتقاد از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا و برخی کشورهای غربی در قبال مردم غزه، حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشورها از رژیم صهیونیستی را بر خلاف ادعای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش بس در غزه و موجب تداوم جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دانستند.

سران ایران و مالزی همچنین با تأکید بر ضرورت اتحاد و اقدام هماهنگ کشورهای اسلامی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و توقف کشتار و نسل‌کشی در غزه، تصریح کردند که برگزاری نشست سران کشورهای همکاری اسلامی اقدام مؤثری در این راستا است.

کد خبر 875586
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha