اخیرا شاهکار تازه‌تر و عجیب‌تری از خداداد عزیزی در یک برنامه شبکه نمایش خانگی رونمایی شده است.

خداداد عزیزی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در طول چند ‌ماه گذشته بخش چشمگیری از ویدئوهای ورزشی وایرال‌شده در فضای مجازی، با محوریت خداداد عزیزی بوده است. یعنی هر ‌جا که دیدید در تیتر از کلماتی مثل «عجیب» و «آنتن» استفاده شده، به‌احتمال زیاد یا پای جواد خیابانی وسط است یا خداداد عزیزی؛ حالا هم که شکر خدا حماسه‌ساز ملبورن از حماسه‌سرای ملبورن پیشی گرفته و به‌طور بی‌وقفه در حال تولید محتوای چرک و غیرقابل دفاع است!

خداداد در جام ملت‌های آسیا و جام ملت‌های اروپا کارشناس ویژه‌برنامه‌های شبکه ورزش بود و بارها به‌خاطر برخی حرف‌ها و رفتارهای عجیبش خبرساز شد. یک روز کل‌کل شگفت‌انگیزش با خیابانی بر سر اینکه چه‌کسی بهترین بازیکن زمین بوده باعث تعجب مخاطبان می‌شد و گاهی هم در نقش یک راهنمای روانشناسی اجتماعی، روی آنتن به جوانان رهنمود می‌داد که‌ «هر کی زد زیر گوش شما، بزن زیر گوشش». در تمام طول این مدت هم عزیزی از هیچ فرصتی برای حمله‌کردن به امیر قلعه‌نویی دریغ نکرده و این در حالی است که او برای مدتی مشاور خود امیر در تیم ملی بود و ادبیاتش در آن روزگار، به کلی فرق می‌کرد!

از بخش تازه‌تر و عجیب‌تر شاهکارهای خداداد اما اخیرا و در پی حضور او در یک برنامه شبکه نمایش خانگی رونمایی شده است؛ جایی که به‌نظر می‌رسد از محدودیت‌های تلویزیون هم خبر چندانی نیست و فرصت مناسب‌تری برای بروز استعدادهای غزال تیزپا فراهم شده است! اخیرا کنایه‌های او به قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی و نیز اتهاماتی که به یکی از سرمربیان سابقش در مورد جادوگری زده وایرال شده و عجیب‌تر از همه اینها، کری‌خوانی غیرمحترمانه‌اش با هاشم بیک‌زاده بر سر بهترین نسل فوتبالی تیم ملی بوده است. در این بخش، زمانی که هاشم در حال برشمردن دستاوردهای تیم۲۰۱۴ بود، خداداد صداهای بسیار عجیب و زننده‌ای در آورد که مایه حیرت مخاطبان شد؛ رفتارهایی که نه‌تنها بامزه و جالب نیست، بلکه تنها از سقوط روزافزون و هرچه شدیدتر یکی از مهم‌ترین چهره‌های فوتبال ایران خبر می‌دهد.

کد خبر 875762
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • م IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    0 0
    با دروغ و بی ادبی نمی توان ره بجایی برد.