دادستانی شهرستان مریوان خبر کشته شدن آژاون کیانی (جوان اهل مریوان) بر اثر تیراندازی مامورین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تکذیب کرد.

گروهک کومله

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم در پی انتشار ادعاهایی در برخی سایت‌ها و رسانه‌ها مبنی بر کشته شدن آقای آژوان کیانی (جوان اهل مریوان) بر اثر تیراندازی ماموران سپاه پاسداران و پیگیری‌های معاونت قضایی ستاد حقوق بشر مبنی بر صحت و سقم ادعاهای مذکور، دادستانی شهرستان مریوان کشته شدن جوان نامبرده را تکذیب کرد.

دادستانی شهرستان مریوان در جوابیه‌ای اعلام کرد که ‌ادعای کشته شدن‌ آژاوان کیانی (جوان اهل مریوان) بر اثر تیراندازی ماموران سپاه پاسداران حسب استعلام به عمل آمده از دادسرای مریوان و بررسی‌های صورت گرفته ‌کذب بوده است.

پس از انتشار خبر کذبی توسط صفحات مجازی گروهک تروریستی کومله، مبنی بر کشته شدن یکی از نیروهای گروهک تروریستی کومله با هویت آژوان کیانی فرزند احمد اهل روستای بالک شهرستان مریوان در درگیری با نیروهای سپاه شهرستان مریوان (درمسیر جاده سقز به مریوان) تحقیقات درخصوص شناسایی فرد مذکور توسط این یگان آغاز شد.

در مرحله نخست مشخص شد که اولا در یوم مذکور سپاه پاسداران هیچگونه درگیری با اشرار ضدانقلاب نداشته و ثانیا فردی با هویت آژوان کیانی وجود خارجی نداشته و گروهک تروریستی کومله در راستای پیش برد اهداف عملیات روانی خود دست به چنین اقدامی زده و تصویر فردی را پس از سرقت از صفحه مجازی وی با هویت آژاوان کیانی معرفی کرده است.

با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که تصویر انتشار یافته از آژوان کیانی مربوط به فردی با هویت ابوالفضل محبوب فلاح گراکوئی فرزند عباس و ساکن شهرستان البرز می باشد که در ویدئویی ضمن برائت از گروهک تروریستی کومله زنده بودن خود را تایید کرده است.

کد خبر 875861
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha