مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
۰ نفر

مستاجر خشمگین به خاطر اجاره خانه با صاحبخانه درگیر شد و به زندگی او پایان داد.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: بیست و هفتم مرداد چوپان جوانی که گوسفندانش را برای چرا به بیابان های اطراف رباط کریم برده بود، با جسد مردی میانسال در بیابان ها مواجه شد که دست و پاهایش بسته بود. وی وحشت زده پلیس را خبر کرد و طولی نکشید که تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد.

جسد متعلق به مردی حدودا ۵۵ ساله بود که از زمان مرگ او چند ساعتی می گذشت. بررسی ها نشان می داد که قتل در جای دیگری رخ داده و بعد قاتل، جسد را در منطقه بیابانی رها کرده بود. در ادامه، تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول شروع شد تا اینکه ۲۴ ساعت بعد مردی به اداره پلیس رفت و ازناپدید شدن پدرش خبر داد. او می گفت پدرش آخرین بار برای انجام کاری از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. مشخصاتی که این پسر از پدرش می داد با جسد کشف شده در بیابان های رباط کریم مطابقت داشت. در این شرایط خانواده مرد گمشده در پزشکی قانونی حاضر شدند و جسد را شناسایی کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که مقتول آخرین بار به دیدن مستاجرش رفته است. وی مظنون اصلی پرونده بود که دستگیر شد.

قتل ناخواسته

مرد مستاجر اگرچه در ابتدا اصرار بر بیگناهی داشت اما وقتی شواهد و مدارک را علیه خود دید لب به اعتراف گشود و به قتل ناخواسته مرد صاحب خانه اعتراف کرد. او گفت: ساکن طبقه سوم آپارتمانی در مرکز تهران هستم و به خاطر شرایط بد کاری ام و مشکلات اقتصادی که برایم پیش آمده، چند ماهی بود که نتوانستم اجاره را پرداخت کنم.

وی ادامه داد:روز حادثه صاحبخانه ام به من زنگ زد و خواست تا مقابل در بروم. در را باز کردم و با او در پارکینگ مقابل پله هایی که به زیر زمین منتهی می شد ملاقات کردم. مرد صاحبخانه کرایه های عقب افتاده اش را می خواست و من هم به او گفتم که توانایی پرداختش را ندارم. بر سر این موضوع درگیری میان ما شکل گرفت که از شدت عصبانیت او را هل داد.

مرد صاحبخانه تعادلش را از دست داد و پله های زیرزمین به پایین افتاد. وقتی بالای سرش رفتم، ‌دیدم نفس نمی کشد. خیلی ترسیده بودم، فورا دست و پایش را بستم و داخل صندوق عقب ماشینم قرار دادم. سپس حرکت کردم به سمت بیابان های رباط کریم و جسد را همانجا رها کردم. باور کنید خیلی پشیمانم از اینکه نتوانستم خشمم را در آن لحظه کنترل کنم. خیلی عذاب وجدان دارم و از زندان و قصاص به شدت می ترسم.

این مرد برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است.

کد خبر 875939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha