مرد مستأجر که صاحبخانه خود را در منیریه تهران به قتل رسانده بود، دستگیر شد و در اعترافات خود جزئیات ماجرا را شرح داد.

قتل - خونریزی - خون

به گزارش همشهری آنلاین، تابستان امسال زن جوانی به دادسرای امورجنایی رفت و هنگامی که مقابل قاضی کشیک قرار گرفت، گفت: همسرم آهن‌فروش است و طبق روال معمول از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت، تلفن همراهش نیز خاموش است. لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیم جنایی وارد عمل شد که در نخستین گام با استعلام از پزشکی قانونی مشخص شد چند روز قبل جسد مجهول الهویه‌ مرد به قتل رسیده‌ای توسط ماموران کلانتری ۱۲ رباط‌کریم در بیابان‌های جنوب تهران پیدا شده که از نظر ظاهری با عکس مرد گمشده تطابق دارد.

بدین ترتیب یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول یکی از خانه‌های خود را در میدان منیریه اجاره داده و از ۴ ماه گذشته با مستأجر خود به‌خاطر مسائل مالی اختلاف داشته است که همین موضوع شک تیم جنایی را بر انگیخت.

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات به سراغ اقدامات گسترده اطلاعاتی رفتند و دریافتند مقتول با برنامه‌ریزی قبلی قرار بوده با موتورسیکلت خود جهت ملاقات با مستأجر راهی منیریه شود اما از آنجا به بعد، دیگر تلفن همراهش خاموش شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم خیلی زود مستأجر را به عنوان مظنون پرونده دستگیر کردند؛ او که در جریان بازجویی‌ها قصد داشت تا با اظهارات ضد و نقیضی تیم جنایی را گمراه کند پس از مواجه با ادله موجود به قتل هولناک اعتراف کرد و ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: روز حادثه صاحبخانه به جلوی درب خانه آمد و می‌خواست تا بدهی ۴۸ میلیونی عقب افتاده اجاره ماهیانه‌اش را وصول کند، اما با او درگیر شدم و در راه‌پله‌ها او را هل دادم که زمین خورد و سرش به پله اصابت کرد. قصد داشت برای درگیری بلند شود، اما در همین حین یک ضربه مشت به صورتش زدم که در ادامه متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد.

مرد جنایتکار گفت: پس از ارتکاب این جنایت، دست و پای جسد را با یک طناب بستم و آن را داخل صندوق عقب خودروی پژو خود قرار دادم. سپس به بیابان‌های جنوب تهران رفتم و جنازه را رها کردم. قصد نداشتم صاحبخانه را به قتل برسانم در یک لحظه اتفاق افتاد و شرمنده خانواده‌اش هستم.

پس از این اعترافات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کد خبر 875946
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    1 0
    عجب مستأجری. پول زیاد هم باعث مصیبت است