مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
۰ نفر

در حالی که رسیدگی به پرونده قتل آی‌نور کوچولو در دادسرای شهرستان الیگودرز ادامه دارد، پیکر این دختربچه ۲ساله به خانواده‌اش تحویل داده و به خاک سپرده شد.

آی نور

همشهری آنلاین _ فتانه احدی: روز دوشنبه ۲۹ مرداد حال و هوای روستای ده‌سفید از توابع شهرستان الیگودرز پر از اندوه و غم بود. با گذشت چند روز از ماجرای قتل آی‌نور کوچولو به دست زن همسایه، حالا پیکر بی‌جان دختر ۲ساله تحویل خانواده‌اش شده بود تا به خاک سپرده شود. به همین دلیل نه تنها مردم ده‌سفید، بلکه ساکنان روستاهای اطراف که از ماجرای انی جنایت هولناک باخبر بودند، راهی روستای ده‌سفید شده و در مراسمی باشکوه، پیکر آی‌نور کوچولو به خاک سپرده شد.

روزعلی نظری پدر آی‌نور به همشهری می‌گوید: تا حالا آنچه از پرونده به ما اعلام شده، اینکه زن همسایه به قتل دخترم اعتراف کرده و گفته که برای سرقت طلاهای آی‌نور، جان او را گرفته است.

عروسش و بقیه اعضای خانواده هم متهم هستند که پس از اطلاع از این جنایت، در مخفی کردن جسد و انداختن آن به چاه فاضلاب و گمراه کردن پلیس و تیم‌های جست‌وجو نقش داشته‌اند.

او ادامه می‌دهد: من همچنان به دنبال چرایی این ماجرا هستم. همچنان می‌خواهم بدانم که چطور می‌شود، همسایه دیوار به دیوار ما که هیچ سابقه دشمنی و کینه‌ورزی بین‌مان نبود، به خاطر یک جفت گوشواره که ۲ گرم هم نمی‌شد، دخترم را به خانه‎اش برده و به قتل رسانده است.

او می‌افزاید: هنوز هم نمی‌دانم دختر عزیزم در آن لحظات چی کشیده و تا جواب این سوالاتمان را پیدا نکنیم، دلمان آرام نمی‌گیرد.

پدر آی‌نور می‌گوید: پس از پیدا شدن جسد دخترم، زن همسایه به همراه عروسش و پسر بزرگش دستگیر شدند اما پسر بزرگ او آزاد شده و خودش و عروسش همچنان در بازداشت هستند. وقتی ماموران در حال جست و جو در خانه همسایه بودند، تعدادی از اموال من که در حوض خانه همسایه پنهان شده بود، نظرم را جلب کرد. اموالی مثل کلنگ، چهارپایه و ... همه آنها در زمان‌های مختلف از خانه‌ام غیب شدند و حالا متوجه شدم که گم نشده بودند، بلکه همسایه‌مان آنها را دزدیده بود. ماموران پلیس می‌خواستند اموالم را به من برگردانند که من نپذیرفتم از خانه قاتل دخترم چیزی بردارم، حتی اموال خودم را.

پدر آی نور ادامه می‌دهد: امیدوارم هر چه زودتر همه حقایق این پرونده روشن شود و با مجازات عاملان جنایت، ما به آرامش برسیم.

کد خبر 875966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha