دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مصدوم شدن ۱۸ زائر ایرانی اربعین بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی در عراق خبر داد. 

واژگونی اتوبوس - تصادف اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، افشین دریانبرد دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی که ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز (۳۰ مردادماه) در محور بصره به ناصریه رخ داد، ۱۸ زائر ایرانی مصدوم شدند.

وی افزود: ساعت ۱۰:۴۵، پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه مبنی بر وقوع این حادثه، بلافاصله مقدمات تحویل حادثه‌دیدگان توسط مسئول پست فرماندهی حادثه ICP در دستور کار قرار گرفت.

دریانبرد گفت: ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیک‌ترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و ۱۸ مصدوم از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.

وی بیان کرد: پس از رسیدن خودروهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصددمان را به بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان انتقال دادند.

کد خبر 875989
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha