سرپرست مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از انسداد یکی از محورهای مواصلاتی این استان تا فردا خبر داد.

محدودیت تردد - ممنوعیت تردد - راه مسدود است - انسداد مسیر

به گزارش همشهری آنلاین، علی صادقی سرپرست مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امشب اظهار کرد: آزادراه تهران - شمال و مسیر رفت و برگشت محور چالوس تا ساعت ۶ صبح چهارشنبه ۳۱ مردادماه مسدود است.

سرپرست مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران یادآور شد: پیش‌تر محدودیت‌ انسداد محور کندوان طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و همچنین تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه برنامه ریزی شده بود که این شرایط اکنون تغییر کرده و این محور فردا ساعت ۶ صبح بازگشایی می‌شود.

صادقی اضافه کرد: طی این مدت محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان مسیرهای جایگزین برای تردد اعلام شدند.

عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته بخشی از اقدامات مربوط به ایمن‌سازی جاده چالوس است که در قالب ۲ فاز ۵۰ متری و ۱۵۰ متری و به طول مجموع ۲۰۰ متر برای پیشگیری از خسارت و تلفات ناشی از ریزش سنگ در منطقه کمرزرد این مسیر طراحی شده و توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران در حال اجرا است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر 876005
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha