مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
۱ نفر

تحقیقات برای رازگشایی از قتل مرد میانسال در خانه اش که به نظر می رسید قربانی سرقتی مرگبار شده، ‌ از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

ماشين پليس

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث: صبح چهارشنبه سی و یکم مرداد ماه به قاضی حسین گودرزی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی میانسال در خانه اش به قتل رسیده است. دقایقی از اعلام این گزارش می گذشت که تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. خانه مرد جان باخته در یکی از محله های پایتخت بود که تیم جنایی پس از ورود به خانه، با پیکر بی جان او در سالن پذیرایی مواجه شدند.

خانه کاملا بهم ریخته بود و آنطور که خانواده متوفی می گفتند، تمامی پول و طلاها به سرقت رفته بود. علت مرگ اما به درستی مشخص نبود و به همین دلیل جسد مرد جان باخته به دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.

از سوی دیگر تحقیق از خانواده مرد جان باخته نشان داد که آنها سه شنبه شب، ‌مهمان خانه یکی از اقوام خود بودند و صبح که برگشتند با جسد مرد میانسال و خانه بهم ریخته مواجه شدند.

پس از تکمیل تحقیقات در صحنه جرم، گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند تا اسرار این سرقت مرگبار را رازگشایی کنند.

کد خبر 876261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha