رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات نوامبر در اولین گردهمایی انتخاباتی در فضای باز از زمان تیراندازی ماه گذشته به او در باتلر پنسیلوانیا، از پشت شیشه ضد گلوله در بین هوادارانش در کارولینای شمالی سخنرانی کرد.

ترامپ در قفس

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنرانی در گردهمایی‌های بزرگ در فضای باز به نوعی امضای ترامپ بوده اما سرویس مخفی آمریکا درباره برگزاری رویدادهای پرجمعیت از سوی او ابراز نگرانی کرده و او دیروز در اولین سخنرانی در فضای باز بعد از سوءقصد به جانش، داخل فضای شیشه‌ای سخنرانی کرد.

پیش‌تر شبکه ای‌بی‌سی نیوز گزارش داده بود که سرویس مخفی ایالات متحده توصیه کرده که با ازسرگیری تجمعات انتخاباتی ترامپ، از او با شیشه ضد گلوله حفاظت شود.

ترامپ در قفس! + تصاویر | سخنرانی از پشت شیشه ضدگلوله بعد از ماجرای ترور


دونالد ترامپ شنبه ۲۳ تیر حین سخنرانی در شهر باتلر ایالت پنسیلوانیا از سوی فردی که اف‌بی‌آی او را توماس متیو کروکس ۲۰ ساله معرفی کرده با یک تفنگ نیمه‌خودکار ای‌آر-۱۵ هدف تیراندازی قرار گرفت که از ناحیه گوش راست به دلیل رد شدن تیر دچار جراحتی جزئی شد اما در جریان این تیراندازی یک نفر از حاضران کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

ترامپ در قفس! + تصاویر | سخنرانی از پشت شیشه ضدگلوله بعد از ماجرای ترور


مقام‌های آمریکایی بلافاصله بعد از تیراندازی، از کشته شدن کروکس در محل حادثه به دست یک تک‌تیرانداز سرویس مخفی آمریکا خبر دادند و ترامپ هم لحظاتی بعد در حالی که خطی از خون از گوشش جاری بود، با مشتی گره کرده در آسمان ژست پیروزی گرفت.

کد خبر 876389
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha