دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز آخرین جزئیات قتل آی‌نور دختر سه‌سالۀ اهل روستای ده‌سفید را تشریح کرد.

آی نور

به گزارش همشهری آنلاین،‌ آی‌نور دختر سه‌سالۀ یک خانواده در روستای ده‌سفید الیگودرز بود که روز پنجشنبه ۱۸مرداد از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

۳۲امدادگر، چهار تیم عملیاتی جست‌وجو، یک تیم کوهستان و یک تیم آنست تمام روستای ده‌سفید را تا شش روز وجب‌به‌وجب گشتند و همچنان گم‌شدن آی‌نور در ابهام بود.

ظهر روز ۲۳مرداد ۱۴۰۳ بود که پیکر آی‌نور در یک چاه فاضلاب در روستای ده‌سفید پیدا شد و با کشف جسد جست‌وجو برای یافتن مظنون و یا مظنونان آغاز شد.

زن قاتل که همسایۀ آی‌نور بود ۲۷ مرداد در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد و پای خانوادۀ او نیز به قتل این کودک کشیده شد تا یک خانواده در پروندۀ آی‌نور متهم شوند.

دادستان، بازپرس ویژه و کارآگاهان نیروی انتظامی الیگودرز ۲۸روز مرداد صحنۀ قتل آی‌نور را با حضور متهم به قتل بازسازی کردند و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ‌هایی از این ماجرا هنوز ادامه دارد.

جعفر گودرزی، دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز، با اشاره به آخرین جزئیات قتل آی‌نور گفت: تحقیقات برای روشن‌شدن ابعاد این پرونده وارد جزئیات جدیدی شده‌است.

او اضافه کرد: متهم به قتل، عروس و فرزند ۱۴سالۀ او با قرار بازداشت موقت در زندان و کانون اصلاح و تربیت به‌سر می‌برند و پروندۀ فرزند به‌صورت مستقیم به دادگاه کیفری لرستان ارسال شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با اعلام انجام تحقیقات برای پروندۀ قتل آی‌نور ادامه داد: پروندۀ شخصیت برای خانوادۀ متهم با حضور روان‌شناس، روان‌پزشک و مددکار اجتماعی تشکیل و بررسی می‌شود.

گودرزی بیان کرد: وکیل تسخیری برای خانوادۀ متهم به قتل آی‌نور تعیین می‌شود و قرار نهایی پس از تکمیل تحقیقات و روشن‌شدن دقیق انگیزۀ قتل صادر می‌شود.

کد خبر 876485
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha