قیمت خودرو امروز با توجه به دو روز تعطیلی و نبود معاملات، در تمامی محصولات در حالت سکون باقی مانده و از حرکت ایستاده‌ است؛ اما انتظار می‌رود در ساعات آینده نوسان بر بازار حاکم شود.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه‌ ۳ شهریور ۱۴۰۳ روند یکسانی دارد و هر دو بازار داخلی و مونتاژی در طول ۲۴ ساعت گذشته تا لحظه کنونی تغییری نداشته‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اولین هفته شهریور ثابت گزارش می‌شود.

سورن پلاس رقیب پژو پارس در طول یک ماه با توجه به افت و خیزهای که تجربه کرده چهار میلیون تومان ارزان‌تر شد و اکنون به قیمت ۶۹۶ میلیون تومان در رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده‌ اتومات بازار داخلی است در طول یک ماه اخیر سه میلیون تومان کاهش یافته و امروز به قیمت ۵۵۰ مییلون تومان خرید و فروش می‌شود.

اطلس از محصولات شرکت سایپا که از ابتدای معاملات امروز به نرخ ۵۱۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۲ که با روند نزولی از کانال ۹۰۰ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز در محدوده ۸۸۰ میلیون تومانی معامله می‌شود. در حال حاضر خودروی مذکور در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

افت قیمت ۹۰۵ میلیون تومانی یک خودرو در یک ماه اخیر؛ سورن پلاس، کوئیک، جک و لاماری ایما چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در تمامی محصولات سکوت کرده است.

X۲۲ پرو دستی یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو در طول یک ماه اخیر ۱۹ میلیون تومان کاهش داشته و امروز با قیمت ۹۰۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S۳ یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار شناخته می‌شود که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود که امروز به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هونگچی E-QM۵ با روند نزولی خود در طول یک ماه اخیر ۹۰۵ میلیون تومان افت کرد و اکنون به قیمت یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لاماری ایما در دسته محصولات مونتاژی امروز در محدوده یک میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان قرار گرفته است.

افت قیمت ۹۰۵ میلیون تومانی یک خودرو در یک ماه اخیر؛ سورن پلاس، کوئیک، جک و لاماری ایما چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 876558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha