رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که دختر نوجوان افغانستانی را به قتل رسانده بود، خبر داد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش مردی جوان و اتباع کشور افغانستان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با حضور در مقابل کارآگاهان به آنان گفت که با خانواده‌اش به یکی از پارک‌های جنوب تهران رفته بود که ناگهان دختر نوجوانش که ۱۳ سال سن دارد به‌ بهانه خرید از پارک خارج شد و دیگر او را پیدا نکرده است. در همین راستا و پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ عمل شدند و در نخستین گام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند اما اثری از دختر نوجوان به دست نیامد.

وی ادامه داد: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد، خانواده این دختر نوجوان به پلیس آگاهی آمده و اطلاع دادند که از فرزندشان پیامکی با این محتوا که «همه شما را دوست دارم، نگرانم نباشید. من به دنبال پسر مورد علاقه‌ و عشق زندگی‌ام رفته‌ام» دریافت کردند که همین موضوع شک تیم جنایی را بر انگیخت. کارآگاهان جنایی در ادامه با اقدامات گسترده اطلاعاتی متوجه شدند دختر گمشده آخرین‌بار در بومهن حضور داشته و با مرد ۴۰ ساله‌ای دیده شده است. در همین راستا نیز این فرد مورد شناسایی قرار گرفته و بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان جلسه بازپرسی قصد داشت تا با اظهارات ضد و نقیضی مسیر پرونده را تغییر دهد اما پس از مواجه با ادله موجود به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد و گفت که چند شب پیش با موتورسیکلت به خانه‌اش بازمی‌گشته که مشاهده کرده که چهار زن با دختر مذکور در حال دعوا و کتک‌کاری هستند که با میانجیگری این فرد دختر نوجوان رها شد. در ادامه این مرد متوجه شده که این دختر برای دیدن پسر مورد علاقه‌اش به تهران آمده اما به علت نداشتن آدرس دقیق نتوانسته او را پیدا کند و به همین دلیل به قصد سوءاستفاده از این دختر جوان با او وارد روابطی به ظاهر شده است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه مدتی بعد دختر جوان از نیت سوء این مرد با خبر و با او درگیر شده است، گفت: در ادامه این درگیری‌ها نیز مرد میانسال عصبانی شده و چوبدستی‌اش را از خورجین موتورش برداشته و دو ضربه به گردن او وارد کرده است. دختر نوجوان با این ضربات بیهوش شده و بر زمین افتاده و زمانی که مرد به او نزدیک شده، متوجه شده که نفس نمی‌کشد. متهم دستگیر شده اعتراف کرد که پس از اطمینان از مرگ دختر، جسد او را در دره‌ای که در آن حوالی بود، انداخته و به خانه بازگشته است.

وی افزود: پس از این اعترافات این مرد، کارآگاهان مأموریت یافتند تا به همراه متهم راهی صحنه جنایت شوند که با تجسس‌های تخصصی جسد مقتول کشف شد. همچنین با مشخص شدن قاتل و کشف جسد، پرونده تکمیل و به همراه متهم برای رسیدگی به دادسرا ارسال شد.

کد خبر 877117
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    0 0
    افغان ها رو بفرستید برن کشورشون