پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت این تیم در ادامه راه نیاز به یک مهاجم طراز اول دارد.

تراکتور - پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین سهراب انتظاری درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: جابجایی بازیکنان مختلف میان تراکتور و پرسپولیس موجب افزایش هیجان و حساسیت این بازی شده بود که این حساسیت به فضای مجازی نیز کشیده شده بود و بازی را در حاشیه فرو برد. ماجراهای علیرضا بیرانوند نیز مزید بر علت شده بود و در نهایت شاهد یک بازی جذاب و پویا بودیم.

وی افزود: تیم تراکتور بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و از آن‌طرف در تیم پرسپولیس تغییر و تحولات فراوانی وجود داشت. با جدا شدن شاکله‌های اصلی تیم و اضافه شدن خوآن کارلوس گاریدو، تیم هنوز به ترکیب اولیه خود نرسیده است. باید در این زمینه به گاریدو حق بدهیم و صبور باشیم زیرا هنوز شناخت کافی از فوتبال ایران پیدا نکرده است.
پیروزی برابر فولاد برای پرسپولیس مهم و حیاتی است

انتظاری تصریح کرد: به نظر من تراکتور در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و به مراتب بهتر از پرسپولیس بود و موقعیت‌های خوبی خلق کرد، اما پرسپولیس در نیمه دوم به خودش آمد و حملات بیشتری روی دروازه تراکتور ایجاد کرد، اما قطعاً هواداران از این نتیجه و سبک بازی رضایت نداشتند. یقین دارم با شناخت بیشتر گاریدو، وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در بازی بعدی برابر فولاد خوزستان بهترین فرصت را برای پیروزی و کسب رضایت هواداران دارد و بعد از آن تقریباً یک ماه فرصت وجود دارد تا تیم هماهنگی بیش‌تری داشته باشد. پیروزی برابر فولاد می‌تواند انگیزه‌ای بالا به تیم تزریق کند و بازیکنان با آرامش بیش‌تری به سمت و سوی فیفادی و تعطیلات بروند، اما اگر خدای نکرده نتیجه‌ نگیریم اتفاقات جالبی رخ نخواهد داد.
حضور باقری در پرسپولیس نعمت است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از کریم باقری، مطرح کرد: حضور باقری در تیم، می‌تواند تأثیر بسیار بالایی داشته باشد؛ حضور او یک نعمت است، اما نمی‌دانم چه داستانی پشت این ماجراست که او در تیم حضور ندارد. به هر حال وی از بزرگترین اسطوره‌های پرسپولیس و فوتبال ایران است. قطعاً نام بزرگ او همیشه در فوتبال ما به یادگار خواهد ماند. باید کمک کنیم امثال باقری در باشگاه حضور پیدا کنند؛ حالا من نمی‌دانم خود کریم نمی‌خواهد در باشگاه باشد یا رضا درویش اقدامی نکرده است چون بالاخره گاریدو در این زمینه تقصیری ندارد و باقری و امثالهم را نمی‌شناسد.

وی اضافه کرد: درویش مدیرعامل باشگاه است و می‌تواند با رایزنی کریم باقری را وارد تیم کند. حضور کریم می‌تواند تاثیر به‌سزایی در رشد و پیشرفت و هماهنگی هرچه بیش‌تر تیم داشته باشد. او سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده و در قهرمانی‌های اخیر به عنوان مربی در تیم حضور داشته است و حضور مجدد او می‌تواند یک سورپرایز ویژه برای هواداران باشد. البته ما افشین پیروانی و سیدجلال حسینی را نیز در تیم داریم و می‌توانند به گاریدو کمک‌های زیادی در راستای شناخت فوتبال ایران و بازیکنان پرسپولیس انجام دهند.
پرسپولیس باید مهاجم تراز اول جذب کند

انتظاری با اشاره به عدم شناخت کافی گاریدو از تیمش گفت: گاریدو هنوز شناخت کاملی نسبت به بازیکنان به دست نیاورده است، مثلاً یاسین سلمانی را جزو لیست ۱۸ نفره قرار نداد و به جای او یک بازیکن جوان و جویای نام که در تیرماه، از جوانان وارد باشگاه شده را بازی داد که من همان‌جا متوجه شدم گاریدو هنوز به شناخت کامل نرسیده و نیاز به شنیدن مشورت‌های بیشتر دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درست است که باشگاه ۲ بازی انجام داده و نتایج آن باب دل هواداران نبوده، اما امیدوارم احساس نگرانی هواداران با اضافه شدن میلاد محمدی به ترکیب و حضور احتمالی علی قلی‌زاده، برطرف شود. باشگاه باید یک مهاجم تراز اول نیز جذب کند. مطمئنم که در صورت هماهنگی بازیکنان، پرسپولیس با بازیکنان خوبی که دارد و جذب کرده می‌تواند باز هم شانس اول قهرمانی باشد.

کد خبر 877204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • ایرانی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    22 47
    پرسپولیس هر کاری هم بکند قهرمان شود فقط یک مانع امسال دارد که درصد قهرمانی آن را کمتر و نزدیک به صفر کرده و آن هم آمدن وار است ،بله بهشت را به بها دهند نه به بهانه،و به قول وار: قهرمانی را به زحمت می دهند نه به مصلحت و اقدامات حمایتی داوری. بعنوان نمونه اگر وار بود امسال پرسپوليس قهرمان می شد با آفساید جام قهرمانی را بالا برد. زنده درستی،و پاکی
    • علی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      45 7
      بله دیدیم که تو دو تا بازی اول لیگ وار چجوری گل آفساید کیسه رو درست اعلام کرد و دو تا پنالتی الکی تو بازی دوم برا کیسه گرفت ... وار مصلحتی برای کیسه
    • عزیز IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      22 6
      دقیقاً ، 2 تا پنالتی معیشتی و یک گل آفساید . فعلا 4 امتیاز تو 2 تا بازی .کیسه کشا بعد از این باید تو هر بازی حساب و کتاب پس بدن. هوادارن کیسه بهتره به جای گرفتن بهانه و هوچیگری از باشگاه بخواهید نکونام رو عوض کنه و یه مربی درست و باسواد فوتبال شناس بیاره. اینا رو گفتم به خاطر اینکه کیسه ای ها هم بالاخره بتونن یه بار جام واقعی بالا سر ببرن و در حسرت جام از پرت و پلاگویی و توهم خلاص شن. طرفدارای سرورت بخیل نیستن .
    • خسروپرویز IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      1 0
      در جواب عزیز و علی ، اگه اینو نگید که دق میکنید، صحبت اینه که چرا لنگیا خوب بازی نمی کنند میگید چهار امتیاز دادن به استقلال ، کرنر استقلال که واضح خورد به سر بازیکن ملوان و کرنر شد اما داور به نفع ملوان گرفت و همون توپ گل شد اگه وار به نفع ما بود که کرنر اعلام میکرد، شما با وار ششم هم نمیشین و این حرفا برای اینه که وار را هم به تصرف خودتان در بیارید زهی خیال باطل
  • GB ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    18 1
    فوتبال ایران فوتبال رانتی و جای گدا گشنها است که جیب‌های خودشون رو پر پول بکنند
  • حمید IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    10 37
    پرسپولیس احتیاج به یک فرمانده کامل مثل سید جلال داخل زمین دار
  • عزیز IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    19 4
    پرسپولبس نیمه دوم به خودش آمد ؟ پرسپولیس توپ رو نمی تونست از دفاع به حمله انتقال بده . توپ و میدان کاملا دست تراکتور بود. پرسپولیس تا آفتی مثل سروش رفیعی و سینا اسد بیگی سعید صادقی رو داره بازی هاش همین آش و همین کاسه خواهد بود. سروش رفیعی رسما یار دوازدهم تراکتور شده بود . خدا رو شکر بعد از اخراج پرسپولیس یه مقداری جون گرفت.
  • لنگی بی اصالت IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    29 9
    دوای پیروزی لطفا وی ای آرروبردارید تالنگ ضررنکنه
  • ابوالفضل عابدی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    10 4
    صبر کنید کیسه سوارخ کن برگردد به زمین کیسه ها پیت ومی گذارن واگر اقا کریم بیاد که کولاک می شود به امید بهبودی پدر استقلال اقا امید
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    10 4
    کریم باقری حامی مردم بود واسه همین خانه نشین کردنش مثل دایی وخادم و...
  • سید شاهرخ IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    10 11
    متاسفانه تیم پرسپولیس را نابود کردند می خواهند کیسه را قهرمان کنند با این VaR تقلبی
  • داریوش IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    8 3
    پرسپولیس شدیدا نیاز به فرد مدیر باتجربه ای همچون اقاکریم باقری رو دارد که بتونه تیم رو یکدست هماهنگ و حواشی رو جمع کنه ولی متاسفانه افراد مردمی محدودیت دارند
  • طاها IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    16 6
    سلام واقعا نمیدونم این طرفدارهای کیسه چطور خجالت نمیکشند واقعا چطور روشون میشه لیگ شروع نشده توی دوتا بازی بازهم از داور و وی ای آر و همه چی ۴ امتیاز الکی گرفته اند باز میان چرت وپرت حرف میزنن انصافا کلاه خودتونو قاضی بکنید ببینید کی تو کل لیگ اخر فصل بیشتر سود میکنه از داوری از وی ای آر فقط کیسه
  • کاربرجدید IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    6 5
    مهم اینه که تحت هر شرایطی پرسپولیس شانس اول قهرمانی امسال خواهد بود
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    2 2
    پرسپولیس خط حمله ندارد . مهاجم گل زن ندارد .
  • شاهین اهواز IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    3 1
    پرسپولیس فقط به یحیی با اختیار تام در زمینه سرمربیگری نیاز دارد. اینکه نگویند از بالا نمی‌خواهند یا نمی‌گذارند.هیئت مدیره و مدیرعامل نباید گماشته وزارت ورزش باشند.تا تیم مردمی بماند. و بازیکن بخاطر دل مردم با تخفیف ویژه پول بگیرد.چون این دو تیم پایتخت از قدیم ملی بودند و پوشیدن پیراهنشان افتخار بود مثل تیم ملی.
  • بهزاد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 3
    اقا کریم عشقه عشق
  • سسس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 1
    بعدازرفتن کریم باقری شادابی هم ازتیم رفته واگردرویش بخواهدهواداران هوش نکنندبایدبرای شادابی تیم حتمااقاکریم رابرگردونندتاتیم بااینهمه بازیکن وسرمربی خوب دراسیانیزنتیجه فراخورباشگاه وهواداران رابگیردوقطعاهم وزنه سنگینی برای خودمداری تیم نیزمحسوب میشه افسوس که درویش شده عین طبل توخالی
  • شاهین اهواز IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 3
    نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ایران تشنه عدالت و عدم دخالت دولت و ارگان‌های غیر فوتبالی در نتیجه یا چیدن مدیران تیمهاست. پول پاشی به بعضی تیم‌ها و رها کردن بقیه تیم‌ها باعث شده بعضی تیم‌های نادر موفق به جذب بهترین های داخلی و خارجی شوند و بعضی هم پول سفر نداشته باشن. چرا نباید یحیی بتواند در تیم مورد علاقه اش مربیگری کند؟ چرا نباید پرسپولیس بتواند با وجود یحیی بازیکنان موردعلاقه سرمربی را جذب کند؟ این بالایی ها کی هستند؟
  • محمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 1
    وار باشه نباشه داورای ایران هیچکدوم خوب نیستند به عنوان یه ایرانی باید بسازیم با این داور ها هیچ کدام خوب نیستند
  • بختیاری IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    0 1
    شما خسته نشدید که از یک تیم خاص حمایت میکنید
  • حقیقت IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    2 3
    با اینکه استقلالی هستم ولی پرسپولیس سرور کل استقلال و سرور همه طرفداران استقلال و کل خانواده و طایفه شون هست
  • سهیل IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    3 2
    فعلا که شواهد نشون داده اونی که دهنه شو باز کرده و نیاز به حمایت معیشتی وار و داور ترسو داره کیسه ست نه پرسپولیس کبیر.پرسپولیس تو همین دو سه تا بازی بسه که به کل عالم و آدم ثابت کرد چقدر بزرگه. تو بازی با نساجی که ده نفره بازی رو برد.همون نساجی کیسه یازده نفره رو خفه کرده بود. تو بازی با استقلال خوزستان نتیجه سه هیچ رو چجوری با کامیک؛ کرد چهار بر سه و..‌‌.. تو آخرین بازی هم که تو زمین تراکتور جلوی چشم ۱۱۰ هزار نفر هوادار با تیمی که طبق ادعای خودشون بالغ بر ۱٫۵ همت هزینه کردن ده نفره سه امتیاز رو ازشون گرفت و خوشحال فرستادشون خونه هاشون..‌.. اما کیسه مفلوک رو بگو که همچنان جواد نکونال داره گریه زاری می‌کنه و با حاشیه سازی سر یه مشت هوادار ساده لوح رو کلاه میزاره‌‌‌‌....
  • محسن IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    2 3
    بازم قهرمان میشه،،،،خدای.بدون تعارف، پرسپولیس .خیلی قویه،،
  • هاشم US ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 1
    حضور کریم باقری.در اتحاد و همدل شدن بازیکنان و روحیه آنها بسیار مهم است و طرفداران بسیار خوشحال خواهند شد
  • عشقپولیس NL ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 0
    لطفا آقا کریم و آقا یحیی رو برگردونید به تیم. مسیر پیشرفت رو اینا بلدن نه مربی خارجی