مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

تماشای موزه سنگ، تفریح مناسبی برای علاقه‌مندان به علوم زمین، آشنایی با انواع سنگ‌ها و کانی‌ها و سفر به دنیای ناشناخته سنگ‌هاست. دانشکده علوم زمین در دانشگاه شهید بهشتی این موزه را برای به نمایش گذاشتن سنگ‌ها و کانی‌های خاص و ارزشمند راه‌اندازی کرده است.

موزه سنگ

همشهری - نیلوفر ذوالفقاری: اگر شما هم به بازدید از موزه‌هایی با موضوعات علمی علاقه دارید، در راهروهای موزه سنگ قدم بزنید و با انواع سنگ‌ها و کانی‌های جهان آشنا شوید.

نام مقصد: موزه سنگ

نشانی: بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم زمین

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: دانشگاه

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: تجریش

امکانات: بوفه، سرویس بهداشتی، نمازخانه

معرفی: این مرکز یکی از کامل‌ترین موزه‌های سنگ موجود در تهران است که می‌توان دست‌کم یک نمونه از تمامی سنگ‌های موجود در جهان را در آن مشاهده کرد.

سنگ‌هایی از سراسر جهان

در راهروهای دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی در ویترین‌های مختلف، نمونه سنگ‌ها و کانی‌ها به نمایش گذاشته شده‌است. فضایی حدود ۱۰۰ مترمربع که در مرکز طبقه همکف قرار دارد، به‌عنوان سالن اصلی موزه سنگ شناخته می‌شود. بخشی از فضای راهروهای دانشکده علوم هم که به نمایش نمونه سنگ‌های سراسر کشور اختصاص داده شده، ادامه غرفه‌های موزه به شمار می‌رود. برای بازدید از این موزه نیاز به هماهنگی قبلی هست؛ اما تورهای گردشگری مختلفی برگزار می‌شود که امکان بازدید از موزه را به‌صورت جمعی فراهم می‌کند.

تماشای سنگ‌هایی از سراسر جهان

کد خبر 877317
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha