مهاجم اسبق پرسپولیس درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد با یحیی تیم متفاوتی نشان داده است.

تراکتور - پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین فرشاد پیوس درباره شرایط پرسپولیس طی دو هفته ابتدایی گفت: مسلما با دو بازی رسمی نمی‌توان نظر کاملی درباره شرایط تیم داد. چیزی که از حیث آماری مشخص است پرسپولیس تنها دو امتیاز کسب کرده و مقابل تراکتور و در آن شرایط بازگشت خوبی برای کسب تساوی داشت.

وی ادامه داد: نگاه بدبینانه این است که پرسپولیس 4 امتیاز در ابتدای فصل از دست داده است. تیم در بخش دفاعی و ایجاد موقعیت هم با مشکلاتی مواجه بوده است. تراکتور تیم قدرتمندی بود و در زمین خود بازی می‌کرد اما پرسپولیس تحت هر شرایطی نباید این میزان موقعیت به حریف می‌داد و نیازمند آنالیز مناسبی است که این ضعف برطرف شود. آنها باید در آسیا بازی کنند و مسلما تیم‌های قدرتمند آسیایی به این سادگی از این فرصت‌ها عبور نخواهند کرد و این می‌تواند اتفاقات تلخی به همراه داشته باشد.

پیوس درباره الکسی گوندوز دروازه‌بان این تیم نیز گفت: بهرحال پرسپولیس دروازه‌بان بزرگی از دست داده و الکسیس نشان داد که توانانی مناسبی دارد. موقعیت‌های زیادی را دفع کرد و مسلما شایسته تقدیر است. اما بحث اینجاست که خط میانی و دفاعی ما نباید شرایط این‌همه ایجاد موقعیت برای حریف را شکل دهند.

وی درباره وضعیت این تیم خصوصا در فاز تهاجمی نیز گفت: پرسپولیس همیشه به بازی تهاجمی شهرت داشته است. اما چیزی که طی این دو بازی دیدیم مطابق انتظار نبود. به نظر در خط میانی با ضعف‌هایی مواجه هستیم و مهاجمان در موقعیت‌های مناسب گلزنی قرار نمی‌گیرند. شما نمی‌توانید به ارسال‌ها به عنوان موقعیت‌سازی اشاره کنید و راه‌های گلزنی زیادی باید هر تیم در نظر داشته باشد. نه عیسی و نه علیپور طی این دو بازی موقعیت مناسبی برای گلزنی نداشتند و خط میانی نباید به صرف ارسال برای ایجاد موقعیت متکی باشد.

پیوس درباره اخراج سروش رفیعی نیز گفت: درباره آن خطا و کارت قرمز بحث زیادی شکل گرفته است. تصور می‌شد با استفاده از VAR شرایط بهتر شود اما مشخص شد که مشکل چیز دیگری است و داوران ما نیازمند تمرکز و آموزش بیشتری نیز هستند که قطعا این موضوع باید در اولویت فدراسیون و کمیته داوران باشد. من درباره حواشی نمی‌خواهم حرفی بزنم و کیفیت سروش رفیعی مشخص است و امیدوارم او نیز با تمرکز بیشتر روی تمرینات و بازی‌ها، بار دیگر به بازیکنی موثر و کارگشا برای تیم تبدیل شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد با یحیی تیم متفاوتی نشان داده است و سازماندهی‌تر کار را دنبال می‌کند. بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. بعد از دو تساوی، اکنون همه انتظار برد و بهبود شرایط در جدول را دارند. امیدوارم نمایش خوب پرسپولیس و گاریدو در این بازی استارت بخورد. او باید از این سردرگمی تاکتیکی و تغییراتی که شکل می‌دهد هر چه زودتر خارج شده و با تفکراتی برتر مقابل رقبا حاضر شود. باز هم می‌گویم اینکه پرسپولیس 10 نفره برابر تراکتور و در آن جو به تساوی می‌رسد خوب و پوئن مثبتی است اما اینکه به رقبا اجازه این همه ایجاد موقعیت بدهند خوب و امیدوارکننده نیست و او باید فکری برای پرسپولیس داشته باشد و خصوصا در خط میانی با فلسفه مناسب و ایجاد فضا و موقعیت، مسیر کسب نتیجه تیم را فراهم کند.

کد خبر 877527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عزیز IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 4
    پیوس همچین میگه پرسپولیس دروازه بان بزرگی از دست داده انگار بیرانوند باعث اینهمه موفقیت پرسپولیس بود . چیزی که ما از بیرانوند فهمیدیم این بوده که مثل بازی با تراکتور که پرسپولیس یه توپ آورد رو دروازه و اون توپ هم گل شد به هیچ توپی نه نمی گه . بیرانوند اگه بزرگ بود نباید میزاشت اون توپ گل بشه، این از بزرگی بیرانوند. سروش رفیعی هم که رسما مثل فصل قبل یار دوازدهم تیم رقیبه. حالا این سروش رفیعی چقدر هزینه می کنه که همه ازش تعریف می کنن نمی دونم ولی ما بغیر از اینکه این آقا رسما شده ترمز تیم چیزی از بازیش ندیدیم. پیوس هم داره میبینه داره از دور می ره کنار داره با این حرف هایی که خودش هم بهش اعتقاد نداره میخواد یه جوری وارد عرضه های باشگاهی تو پرسپولیس بشه و این هم از این سفره نون و بوقلمون گیرش بیاد.