رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر مخالفت خود را با افزایش سقف بودجه نشان داد.

درویش

به گزارش همشهری آنلاین، موضوع سقف بودجه برای دومین سال بسیار خبرساز شده و پرسپولیس تنها باشگاهی است که برخلاف مدعیان دیگر حالا با افزایش سقف مخالفت کرده است. درویش دلیل این مخالفت را از دست دادن ستاره‌هایشان به خاطر تمکین از قانون عنوان کرده است.

او در گفت‌وگوی تازه خود در این خصوص عنوان کرد: در چند رسانه دیدم گفتند پرسپولیس با افزایش بودجه مخالف است. نه ما با این مدل مخالفیم که هفته دوم می‌گذرد و بعد می‌گویند موافقی بودجه‌ات اضافه شود؟ خب دو ماه پیش به ما ابلاغ کردند سقف باشگاه‌ها این است و یک ریال بیشتر از آن موجب جرایم نقدی و امتیازی است و ما تمکین کردیم. اگر آن روز می‌گفتند ۵۰، ۶۰ میلیارد بیشتر سقف دارید هیچکدام از بازیکنانمان را از دست نمی‌دادیم. ما می‌خواستیم به قانون احترام بگذاریم و بعد فهمیدیم احترام به قانون فقط یک واژه است و افراد دیگر از آن بهره‌برداری دیگر می‌کنند.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: ما با این مدل افزایش مشکل داریم. مگر می‌شود هفته دوم بگذرد و تازه بگویند آیا موافقی بودجه‌ات ۲۰۰ میلیارد اضافه شود؟ این موضوع غیرکارشناسی است و معلوم است که پشتش یک چیزی وجود دارد. اگر بنا بود بگویند ورودی باشگاه‌ها از لیگ قهرمانان جزء سقف بودجه است، باید همان روز اول که بخشنامه صادر می‌شود، همه ابعاد در آن بخشنامه بیاید، ولی باید همه چیزمان شبیه به همدیگر باشد و دو روز پیش اعلام کردند مبلغ آسیا به سقف اضافه می‌شود.

کد خبر 877631
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha