سارق گوشی‌های همراه در تهران در پاسخ به خبرنگار درباره شیوه دزدی‌هایش بی‌تعارف گفت: از کنار کسانی که عبور می‌کردیم و حواسشان نبود گوشی را می‌قاپیدیم.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات پرونده دستگیری موبایل‌قاپان خیابان استاد معین گفت: انتشار فیلم‌هایی از این افراد باعث شد که این‌ افراد ۴ بار مخفیگاه خود را تغییر دهند.

سردار محمدیان گفت: مردم تهران شایسته بهترین امنیت هستند و بنابر قولی که داده بودیم پلیس با توانمندی و تجهیزات لازم کار رصد و دستگیری سارقان و مجرمان را به سرعت انجام می دهد.

وی افزود: این ۲ نفر سارق مثل سارقان قبلی هستند اما پخش تصاویری از آنها و کلیپ ها باعث شد که چند بار این سارقان مکان خود را عوض کنند؛ این ۲ سارق کیف قاپ و موبایل قاپ بودند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه تاکنون ۱۰ فقره سرقت از این ۲ سارق کشف شده تصریح کرد: تحقیقات ادامه دارد و خوشحالیم علی رقم تغییر مکان سارقان آنها را دستگیر کردیم.

وی تاکید کرد: در جهت اهمیت این موضوع و رنجیده خاطر شدن مردم، دادستان تهران خبر دستگیری این افراد را شخصا اعلام کرد و انتظار داریم در کوتاهترین زمان پرونده این افراد رسیدگی شود.

سردار محمدیان افزود: این سارقان ۲ نفر اصلی بودند و ۲ نفر هم تسهیل کننده و فروشنده اموال بودند و متاسفانه فروشنده ها سن‌شان کمتر از این ۲ سارق اصلی است.

وی به رصد فضای مجازی اشاره و تاکید کرد: ما تعمیرکاران تلفن همراه و بازار مجازی را رصد می کنیم تا تلفن همراه های سرقتی را پیدا کنیم اما بیشتر تلفن های همراه سرقتی به خارج از کشور فرستاده می شوند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از مردم درخواست داریم که در خیابان حواسشان باشد و بارها دیدیم که سارقی ۵ دقیقه مالباخته را رصد کرده و بعد سرقت می کند.

کد خبر 877655
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    1 0
    هیچ نگران نباشید تازی فردا ازادش میکنه