سامسونگ ممکن است نسخه‌ ویژه‌ گوشی گلکسی زد فولد ۶ را با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مشابه دوربین گلکسی S24 اولترا عرضه کند.

زد فولد 6

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تک ناک،

زمزمه‌های از عرضه‌ی نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد ۶ به‌گوش می‌رسد که قرار است به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود. ویژگی مذکور می‌تواند آن را به یکی از گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به قوی‌ترین دوربین‌ بازار تبدیل و توجه علاقه‌مندان به عکاسی را به خود جلب کند.

اخیراً گزارش شده بود که نسخه‌ی نازک‌تر Galaxy Z Fold 6 سامسونگ با نام‌هایی مانند گلکسی زد فولد 6 اسلیم یا گلکسی زد فولد ۶ اولترا شناخته نخواهد شد؛ بلکه با نام Galaxy Z Fold 6 Special Edition عرضه خواهد شد. اکنون افشاگری‌های جدید جزئیات جالبی از این گوشی تاشو فاش کرده‌اند.

ایوان بلس (Evan Blass)، یکی از افشاگران معتبر دنیای فناوری، توییتی منتشر و به استفاده این دستگاه از صفحه‌نمایش بیرونی ۶/۵ اینچی و صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچی استفاده خواهد کرد. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که نسخه‌ی ویژه‌ی Galaxy Z Fold 6 در حالت تاشده ۱۰/۶ میلی‌متر و در حالت بازشده ۴/۹ میلی‌متر صخامت دارد.

این در حالی است که نسخه‌ استاندارد گلکسی زد فولد ۶ در حالت تاشده ۱۳ میلی‌متر و در حالت بازشده ۶/۱ میلی‌متر ضخامت دارد. این ارقام نشان می‌دهد که مدل Special Edition درمقایسه‌با نسخه‌ی استاندارد طراحی نازک‌تری دارد.

علاوه‌براین، شایعات جدید از احتمال استفاده از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP3 (همان سنسور به‌کاررفته در گلکسی S24 اولترا) خبر می‌دهند. این حسگر ممکن است با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲ برابری همراه باشد که نشان‌دهنده‌ی ارتقای درخورتوجه عملکرد دوربین در این مدل است.

همچنین، احتمال دارد این دستگاه به دوربین زیر نمایشگر ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز باشد. یکی دیگر از شایعات مطرح‌شده این است که سامسونگ ممکن است به‌جای استفاده از فلز SUS (Steel Use Stainless) در پنل پشتی، از تیتانیوم استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

انتظار می‌رود نسخه‌ ویژه‌ Galaxy Z Fold 6 در ماه سپتامبر رونمایی شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که عرضه‌ این دستگاه به بازارهای کره‌جنوبی و چین محدود باشد. ناگفته نماند که در چین، این دستگاه احتمال دارد با نام سامسونگ W25 عرضه شود.

کد خبر 877950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha