TECNO Mobile که در سال ۲۰۰۶ در هنگ‌کنگ تأسیس شد، نخستین برند تلفن همراه Transsion Holdings است؛ این هلدینگ شرکت پیشرفته‌ای است که تحقیق، توسعه، تولید، فروش و خدمات محصولات ارتباط همراه را به‌صورت یکپارچه عرضه می‌کند.

رونمایی از یک دستگاه تاشو سه‌گانه فوق نازک

همشهری آنلاین - یکتا فراهانی: به نظر می‌رسد TECNO Mobile اولین شرکتی خواهد بود که گوشی هوشمند تاشو با دولولا عرضه می‌کند. پیش‌ازاین نیز گزارش‌هایی مبنی بر خبر توسعه این گوشی‌ها داده شده بود. طبق این گزارش جدید احتمالاً اندازه نمایشگر داخلی این گوشی ۱۰ اینچ خواهد بود.


عرضه یک گوشی سه‌تایی با طراحی خیره‌کننده و همه‌کاره



مفهوم نوآورانه سه‌تایی

Tecno به طور شگفت‌انگیزی با مفهومی نوآورانه به رقابت در زمینه بازی سه‌تایی پیوسته است. پیش از عرضه سه‌گانه تاشو هوآوی، زیرمجموعه Transsion طرح‌های چشمگیر دستگاه نمایشگر تاشو سه‌گانه خود به نام «Phantom Ultimate ۲» را به اشتراک گذاشت.

Tecno به‌گونه‌ای پویا به بازی سه‌تایی اشاره دارد که به‌زودی به سطح جدیدی خواهد رسید. این شرکت تصاویر جدیدی را در پلت فرم رسانه‌های اجتماعی آنلاین منتشر و از یک دستگاه تاشو سه‌گانه فوق نازک با لنزهای دوربین نمادین و در اوج زیبایی رونمایی کرده است.

رقابت با شرکت‌های مشابه

شاید شرکت Tecno بیشتر برای فروش تلفن‌های همراه در آفریقا و هند شناخته شده باشد. اما این شرکت با تولید گوشی‌های خلاقانه و جالب غریبه نیست؛ چیزی که باعث کاهش قیمت محصولات شرکت‌های رقیب خواهد شد. به‌عنوان‌مثال، فانتوم وی فولد سال گذشته، گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ را ۷۰۰ دلار کاهش داد.

بیشتر بخوانید :

طراحی ویژه گوشی تاشوی هوآوی ؛ هوآوی میت ایکس را ببینید | سه صفحه نمایش در یک گوشی

آیفون؛ آیپد و ...| هم درپوش محافظ؛ هم شارژر

طراحی خیره‌کننده

اکنون، این شرکت در حال معرفی Phantom Ultimate ۲ است؛ یک گوشی سه‌تایی با طراحی خیره‌کننده و همه‌کاره. قبلاً مفاهیم سه‌تایی وجود داشته است، اما این مفهوم Tecno بسیار چشمگیر است (h/t Android Central).

به نظر می‌رسد که با بلوغ گوشی‌های تاشو مانند Pixel ۹ Pro Fold که اخیراً معرفی شده است، ایده یک گوشی سه‌تایی مد روز می‌شود.




عرضه یک گوشی سه‌تایی با طراحی خیره‌کننده و همه‌کاره


یک گوشی همه‌کاره

به گزارش tomsguide ضخامت Phantom Ultimate ۲ در صورت تا شدن ۱۱ میلی‌متر است. گلکسی زد فولد ۶، زمانی که دو طرف آن بسته باشد، ۱۲.۱ میلی‌متر است. بنابراین ممکن بود یکی از بهترین گوشی‌های تاشو باشد.
پنل این گوشی از این نظر سه‌تایی به نظر می‌رسد که آرایه دوربین، پورت شارژ و یک بلندگو را نگه می‌دارد. طراحی لولاهای آن نیز به‌گونه‌ای است که یک گوشی همه‌کاره است که به جلو و عقب هم تا می‌شود.

نازک‌ترین پوشش باتری صنعت گوشی‌های هوشمند

Tecno ادعا می‌کند که این گوشی از «نازک‌ترین پوشش باتری صنعت گوشی‌های هوشمند» استفاده می‌کند که اندازه آن ۲۵ .۰ میلی‌متر است و از «مواد فیبر پیشرفته Titan فوق‌فشرده» تشکیل شده که تقریباً نصف ضخامت استاندارد صنعتی ۰.۴۵ میلی‌متری است.
در حالت بسته، اندازه نمایشگر اولیه ۶.۴۸ اینچ است که کمی بزرگ تر از ۶.۲ اینچی Z Fold ۶ تاشو است. هنگامی که باز می شود، صفحه نمایش داخلی ۱۰ اینچ در یک پنل OLED ۳K است.

مینی لپ‌تاپ

توجه داشته باشیم صفحه‌نمایش این گوشی می‌تواند در زوایای مختلف تا شود؛ به‌گونه‌ای که را به یک مینی لپ‌تاپ تبدیل می‌کند که یادآور Lenovo Yoga Book ۹i و صفحه‌نمایش دوگانه آن است. به‌این‌ترتیب یک‌سوم گوشی را می‌توان روی میز تا کرد و صفحه‌کلید آن ظاهر می‌شود. در ویدئوی منتشر شده توسط Tecno، ما می‌توانیم نسخه‌ای با صفحه‌نمایش در دو طرف ببینیم که در آن افراد می‌توانند کار خود را به اشتراک بگذارند یا شاید ترجمه دو صفحه‌نمایش را مانند Z Flip ۶ انجام دهند.




عرضه یک گوشی سه‌تایی با طراحی خیره‌کننده و همه‌کاره

تصاویر پس‌زمینه پویا

این شرکت می‌گوید نرم‌افزار این گوشی را برای فرم فاکتور بهینه‌سازی کرده است و ادعا می‌کند که Phantom Ultimate ۲ می‌تواند از تصاویر پس‌زمینه پویا و نمادهایی استفاده کند که به نحوه تا شدن دستگاه واکنش نشان می‌دهند
البته همه این موارد هنوز در حد یک مفهوم است و Tecno هیچ مشخصاتی مانند اینکه اندازه باتری، وضوح دوربین یا هر چیز دیگری در مورد نمایشگر را برای دستگاه فاش نکرده است.

گامی به‌سوی آینده دستگاه‌های تبلت سه‌تایی

Tecno اغلب گوشی‌هایی می‌سازد که قیمت رقبا را پایین‌تر می‌آورند. بنابراین مشخص نیست که با چه قیمتی می‌تواند آن را به یک دستگاه بالقوه آینده با قیمت مقرون‌به‌صرفه تبدیل ‌کند.

با وجود این، هیچ‌کس در مورد فروش گوشی هوشمند سه‌تایی که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود، هواوی را در بازار شکست نمی‌دهد.

اما می‌توان گفت اطلاعات موجود در حد یک محصول تبلیغاتی کارآمد است که گامی به‌سوی آینده دستگاه‌های تبلت سه‌تایی خواهد بود.

کد خبر 879721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha