منابع خبری اعلام کردند در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهر جنین، ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

حمله به خودروی فرمانده ارشد حرب الله

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منابع خبری از شهادت چند فلسطینی در نتیجه اقدام رژیم صهیونیستی در هدف گرفتن یک خودرو در شهر جنین خبر دادند.

شبکه المیادین در این باره اعلام کرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی یک خودرو را در منطقه الزبابده در شهر جنین هدف گرفت که طی آن ۴ عضو گروه‌های مقاومت فلسطین به شهادت رسیدند همچنین اشغالگران پیکر شهدا را بعد از بمباران ربودند.

ارتش رژیم اشغالگر هم اعلام کرده در میانه درگیری‌ها در شهر جنین واقع در کرانه باختری، نیروی هوایی یک خودروی متعلق به عناصر مسلح فلسطینی را هدف گرفت.

شبکه الجزیره هم گزارش داده درگیری‌های شدیدی میان گروه‌های مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در محله الدمج در اردوگاه جنین جریان دارد.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس اعلام کرده نیروهای اشغالگر را در محله الدمج گلوله‌باران کرده و طی آن چند نظامی صهیونیست را هدف گرفته است.

گردان جنین همچنین تصریح کرده با یک بمب بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را منفجر کرده است.
رتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه گذشته از آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری خبر داد که عمدتاً جنین، طولکرم و طوباس را شامل می‌شود.

رژیم صهیونیستی با اعلام این‌که بزرگترین عملیات خود در کرانه باختری طی ۲۲ سال اخیر را انجام خواهد داد، اعلام کرد که هزاران نظامی اسرائیلی در این عملیات شرکت خواهند داشت.

گفته می‌شود که در این عملیات، علاوه بر نیروهای نظامی زمینی ارتش اشغالگر، نیروی هوایی آن و نیروهای امنیت داخلی (شاباک) و نیروهای لباس شخصی ارتش و پلیس رژیم موسوم به نیروی مستعربین نیز حضور دارند.

کد خبر 877956
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha