ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد «وسام حازم»، فرمانده حماس در شهر جنین واقع در کرانه باختری را هدف گرفته است.

اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ارتش اشغالگر اسرائیل در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «وسام حازم»، فرمانده حماس در جنین به همراه دو فلسطینی دیگر به نام‌های «میسره مشارقه» و «عرفات عامر» را با استفاده از پهپاد هدف گرفته است.

بر اساس فیلمی که ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرده این فرمانده مقاومت فلسطین سوار بر خودرویی بود که پس از سد راه آنها، از ماشین پیاده شد اما توسط پهپاد ارتش اشغالگر مورد هدف قرار گرفت.

ارتش رژیم اشغالگر عنوان کرده وسام حازم مسئول انجام حملات و منفجرسازی بمب‌ها در کرانه باختری بوده است.

رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود محمد جابر معروف به «ابوشجاع» از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را پس از درگیری چند ساعته در اردوگاه نورشمس به شهادت رسانده است.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه گذشته از آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری خبر داد که عمدتاً جنین، طولکرم و طوباس را شامل می‌شود.

رژیم صهیونیستی با اعلام این‌که بزرگترین عملیات خود در کرانه باختری طی ۲۲ سال اخیر را انجام خواهد داد، اعلام کرد که هزاران نظامی اسرائیلی در این عملیات شرکت خواهند داشت.

گفته می‌شود که در این عملیات، علاوه بر نیروهای نظامی زمینی ارتش اشغالگر، نیروی هوایی آن و نیروهای امنیت داخلی (شاباک) و نیروهای لباس شخصی ارتش و پلیس رژیم موسوم به نیروی مستعربین نیز حضور دارند.

کد خبر 877990
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha