جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک فرمانده این گروه در حمله هوایی رژیم اسرائیل به کرانه باختری به شهادت رسیده است.

حماس گردانهای قسام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس، بعدازظهر امروز (جمعه)، با انتشار اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد «وسام ایمن خازم» از فرماندهان این گروه صبح امروز در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر جنین شهید شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه هفته جاری عملیاتی همه‌جانبه را برای نابودی هسته‌های محور مقاومت در شمال کرانه باختری آغاز کرده است.

رسانه‌های فلسطینی، صبح امروز، از انفجار یک خودرو در حمله پهپادی رژیم اسرائیل به شمال کرانه باختری و شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت خبر داده بودند.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد در حمله صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری، دو نیروی دیگر مقاومت به نام‌های «میسره المشارقه» و «عرفات العامر» به همراه شهید خازم به شهادت رسیده‌اند.

قسام در عین حال خبر داد «محمد توفیق عوفی» از دیگر نیروهای مقاومت سحرگاه روز پنجشنبه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به همراه «محمد جابر ابوشجاع» و «مجد داوود» در اردوگاه «طولکرم» (شمال کرانه باختری) به شهادت رسیده است.

شاخه نظامی حماس در این بیانیه گفت خون پاک شهدای مقاومت راه آزادی و عزت ملت فلسطین را در سراسر خاک این کشور ترسیم خواهد کرد.

کد خبر 878051
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha