حکم قصاص پسر جوانی که با همدستی ۲ نفر از دوستانش شوهرخواهر خود را به قتل رسانده بود، در دادگاه به قصاص محکوم شد.

دستگیری مرد - قاتل در دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین، فرید شامگاه هفتم آبان ۱۴۰۰ در جریان دعوای خانوادگی و به حمایت از خواهرش، همراه ۲ نفر از دوستانش راهی خانه آنها در مسعودیه تهران شد. آنها در این دعوا با چاقو و قمه به جان مرد ۴۲ ساله افتادند و او را به‌شدت زخمی کردند. داماد خانواده بعداز انتقال به بیمارستان فوت شد. عامل جنایت و ۲ همدستش تحت تعقیب پلیس بودند تا این‌که بعد از چند روز فرار بازداشت و با اعتراف به جرائم‌شان و بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند.

پرونده آنها با صدور جلب به دادرسی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. مدتی بعد او و همدستانش از زندان به دادگاه منتقل و محاکمه شدند. والدین مقتول برای فرید قصاص و برای دو همدستش اشد مجازات خواستند.

در ادامه جلسه دادگاه فرید در جایگاه قرار گرفت و با اعتراف به قتل داماد خانواده گفت: خواهرم از مدت‌ها قبل با شوهرش سر مسائل مختلف دعوا و درگیری داشت. حتی چند مرتبه هم قهر کرد و به خانه‌مان آمد. مدتی ماند و بعد به خاطر فرزندش به خانه‌اش بازگشت اما بعد از چند هفته دوباره دعوا و درگیری‌شان ادامه یافت.

وی افزود: شب حادثه دوباره دعوا کردند. خواهرم ناراحت و گریان بود و به من زنگ زد و اطلاع داد که دوباره شوهرش با او دعوا کرده و طاقت این زندگی را ندارد. با شنیدن این حرف‌ها و گریه‌های خواهرم کنترلم را از دست دادم و نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم. موضوع را به ۲ نفر از دوستانم اطلاع دادم و ۳ نفری راهی خانه خواهرم شدیم.

متهم اظهار کرد: چاقو و قمه همراه‌مان بود تا دامادمان را بابت این رفتارش تنبیه کنیم تا شاید دست از بدرفتاری‌هایش در خانه نسبت به خواهرم بردارد. وارد خانه آنها که شدیم، بعد از بگومگو با دامادمان، به سمتش حمله کردیم و دعوا بالا گرفت. در این درگیری او را به‌شدت زخمی کرده و متواری شدیم.

در ادامه ۲ همدست او نیز به دفاع از خود پرداختند و گفته‌های او را تایید کردند. قضات دادگاه حکم به قصاص فرید دادند و هر کدام از ۲ همدستش را به ۱۰ سال حبس محکوم کردند.

رحیمی دادیار شعبه دوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: پرونده این متهمان به شعبه ۴۸ دیوان عالی کشور ارسال و رأی تایید و به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

کد خبر 878133
منبع: جام جم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    0 0
    فتنه زنان خون ریزی مردان تا بوده همین بوده