سیمونه اینزاگی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر آتالانتا ابراز رضایت کرد.

اینزاگی

به گزارش همشهری آنلاین، اینتر شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سوم فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا در یک بازی حساس و تماشایی روبروی آتالانتا به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل ۰-۴ شکست دهد و دومین پیروزی را از ابتدای فصل جدید جشن بگیرد.

اینزاگی پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به خبرنگاران گفت:« بازیکنان خیلی خوب کار کردند، خصوصا در نیم ساعت ابتدایی و پس از آن هم این که ما کمی عقب نشینی کنیم غیر قابل اجتناب بود. شکست دادن آتالانتا به این صورت بسیار رضایت بخش است. ما چهار روز تمرین پر فشار داشتیم و امروز پاداشش را گرفتیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

اجازه دهید این موضوع را فراموش نکنیم که ما مقابل تیمی بسیار خوب به میدان رفتیم. این بازیکنان نشان دادند که تمرکز بسیار بالایی دارند و ما اجازه هیچ حرکت خاصی را در زمین به آتالانتا ندادیم و این موضوع بسیار مهمی برای ما بود.»


سرمربی اینتر با اشاره به درخشش تورام در این بازی اضافه کرد:« تورام در ترکیب اصلی است تا تجربه بیشتری به دست آورد. همه چیز از روحیه و ذهنیت او شروع شد. عطش بسیار زیادی دارد. او تعطیلاتش را نیمه کاره رها کرد و زودتر به تمرینات برگشت چون می‌دانست که به او نیاز داریم.

مهاجمان تیم ما همگی عملکرد خیلی خوبی داشتند. من از طارمی و آرناتوویچ هم پس از زمانی که به زمین رفتند بسیار راضی هستم. ما باید استانداردهای تیم را بالا نگه داریم و این کاری است که امشب هم به خوبی آن را انجام دادیم.»

او با اشاره به تلاش تیمش برای پیشرفت اظهار داشت:« ما باید هر روز کار و تلاش کنیم تا بتوانیم انتظاراتی که از ما می‌رود را به خوبی برآِورده کنیم. حریفان ما سرمایه گذاری زیادی کردند تا بتوانند خودشان را تقویت کنند اما ما تا آخر تسلیم نخواهیم شد و به رقابت ادامه خواهیم داد.»

کد خبر 878150
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • کوروش IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    11 0
    مهدی مثل همیشه عالی داداش
  • اربابت IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    7 5
    خیلی حرف مهمی در مورد طارمی زد... وای حالا چیکار کنیم.....
  • جگبار IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    4 9
    طارمی اشتباه کرد روفت اینتر
    • پدرام IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
      6 2
      کجا باید میزفت؟ بیاد تیم محله شما؟
  • احمد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    3 6
    یجوری میگن طارمی انگاری شاخ غول و شکسته ۱۰دقیقه آخر دیگه این همه داستان نداره
  • US ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    7 4
    من بازی را دیدم خیلی خوب بازی کرد یه توپ گیری و پاس گل که همتیمیش خراب کرد
  • S R K IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    6 5
    کار روزنامه های ایرانی اینه که الکی طارمی رو گنده کنن و هرروز یه مطلب الکی و دروغ واسش بسازن ، الان کجای حرف اینزاگی مهم بود درمورد طارمی ؟ همش دروغ و گنده گویی
  • مبین IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    6 2
    طارمی اگه بازیکن خوبی بود تو تیم ملی خوب بازی می کرد واسه کشورش مگه تو بازی با قطر چه کار کرد اصلان مثل یک مجسمه بود تو زمین اون بازیکن خوبی نیست
  • رستم IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    4 2
    طارمی بدترین بازی کنی بود تو بازی مقابل قطر مثل یک مجسمه بود تو زمین حیف نیست به این می گید بازی کن خوب بگید بازی کن درجه سوم