شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

صبا معصوم‌نیا سماکوش دانش‌آموز مدرسه فرزانگان ۱ ناحیه ۲ بندرعباس که پدرش نیز از افسران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است، موفق به کسب رتبه نخست کنکور تجربی شد.

صبا معصوم نیا

به گزارش همشهری آنلاین ، هرمزگان تاکنون در میان نفرات اول کنکور کشور کسی را نداشته و درخشش صبا معصوم نیا سماکوش دانش آموز مدرسه فرزانگان ۱ ناحیه دو بندرعباس در کنکور سراسری و کسب رتبه ۱ رشته علوم تجربی افتخار بزرگی هم برای او و خانواده اش و هم برای استان هرمزگان بشمار می رود.

پدر صبا معصوم نیا که از پرسنل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است به خبرنگار فارس در بندرعباس گفت: اهل مازندران هستیم اما صبا در سه استان خوزستان (اول و دوم ابتدایی)،‌ مازندران (سوم تا هشتم) و هرمزگان (از نهم تا دوازدهم) تحصیل کرده است.وی افزود: بواسطه شغل اینجانب که در نیروی دریایی ارتش هستم لذا در استان های مختلفی خدمت کرده ام.

موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم

صبا معصوم نیا رتبه یک تجربی کنکور ۱۴۰۳در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: این خبر خوش را از کانال های تلگرامی متوجه شدم و واقعا حس خوبی دارم.وی افزود:‌ روزی تا ۱۴ ساعت مطالعه می کردم و دبیرستان را در مدرسه فرزانگان ۱ بندرعباس بودم.صبا معصوم نیا می گوید: عوامل انسانی مختلفی در این موفقیت من موثر بودند که تلاش خیلی زیاد و حمایت های پدر و مادرم و لطفی که خدا به من داشته است را مهم ترین آنها می دانم.

کد خبر 878319
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    30 1
    همت اگر سلسله جنبان شود ؛ مور تواند که سلیمان شود . سلامتی و سربلندی فرزندان شایسته ایران زمین را از قادر متعال خواهانیم .
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    31 1
    خوش بحال پدر مادرت
  • ابتین IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    30 1
    آفرین و دیگر واژه های این دست کوچکتر از آنست که همت و اراده و موفقیت شما را بیان کنند ، همواره شاد و سلامت و سربلند باشید