یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
۰ نفر

روز یکشنبه (۱۱ شهریور) وزش باد شدید، رگبار، رعد و برق و تگرگ سه استان کشور را در بر می گیرد.

هواشناسي

به گزارش همشهری ‌آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی کشور با تایید این خبر به همشهری می گوید: «در جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان و نقاطی از هرمزگان و فارس افزایش ابر رخ می دهد که گاهی هم با رگبار و رعد و برق همراه است. احتمال تگرگ و وزش باد شدید هم وجود دارد که در برخی نقاط می تواند موجب گرد و خاک هم شود.»

امین حسین نقشینه ادامه می دهد: «در شرق دریای عمان بارندگی، رعد و برق و باد شدید پیش بینی شده است.»

او تاکید می کند: «در ۵ روز آینده (یکشنبه تا پنجشنبه) برای نیمه شرقی کشور باد شدید و گرد و خاک را پیش بینی می کنیم. همچنین در این مناطق کاهش کیفیت هوا هم رخ می دهد.»

کارشناس سازمان هواشناسی کشور همچنین با اشاره به پدیده طوفان حاره می گوید: «به دلیل طوفان حاره پیش بینی می کنیم که روز یکشنبه (۱۱ شهریور) دریای عمان و دریای عرب متلاطم شود و همراه با آن رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و طوفانی شدن را شاهد خواهیم بود.»

نقشینه عنوان می کند: «این احتمال وجود دارد که به کشتی ها، شناورهای تجاری و ماهی‌گیران خسارت وارد شود. حتی خطر غرق شدن شناگران وجود دارد و اینکه به تاسیسات دریایی هم می تواند خسارت وارد کند.»

او در پایان با اشاره به وضعیت هوای تهران اضافه می کند: «تهران در روز یکشنبه (۱۱ شهریور) آسمانی صاف تا کمی ابری را خواهد داشت و عصر با افزایش باد روبرو می شود. بیشینه دمای تهران در این روز می تواند به ۳۳ درجه سانتگیراد بالای صفر برسد. کمینه دما نیز به ۲۲ درجه می رسد.»

کد خبر 878338
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha