از راهروهای سازمان لیگ خبر می‌رسد با توجه به وضعیت موجود ورزشگاه‌های پایتخت دو راه برای تصمیم‌گیری به‌منظور انتخاب ورزشگاه دیدار دربی 104 پیش روی سازمان لیگ قرار گرفته است.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین برنامه رقابت‌های لیگ برتر به تازگی تا هفته دهم این رقابت‌ها اعلام شده. این در حالی است که در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل و همان‌طور که پیش‌تر در روزنامه «فرهیختگان» خبر داده بودیم، دیدار استقلال و پرسپولیس یا همان دربی 104 چهارشنبه چهارم مهرماه و بین بازی‌های حساس دو تیم در لیگ قهرمانان الیت برگزار خواهد شد. این در حالی است که با توجه به فاصله کم قبل و بعد از دیدار سرخابی‌ها با دیدارهای الیت، از حالا این گمانه‌زنی ایجاد شده است که احتمالا دیدار این دو تیم نیز از هفته ششم به مانند دیدارهای هفته چهارم آنها معوق شده و به آینده موکول خواهد شد.

با این حال از سازمان لیگ خبر می‌رسد تا به حال کادرفنی و مسئولان این دو باشگاه درخواستی برای تعویق این دیدار ارائه نداده اما در صورت ارائه این درخواست نیز بعید است این امر راه به جایی ببرد و دربی 104 معوق شود. در این زمینه خبر می‌رسد در صورت درخواست دو باشگاه برای تعویق این دیدار، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد اما به خاطر دلایلی که پیش از این برشمردیم احتمال معوق شدن این دیدار توسط سازمان لیگ بعید خواهد بود. نکته دیگر اینکه زمان دربی در حالی اعلام شده است که ورزشگاه محل برگزاری آن قرار است متعاقبا اعلام شود.

در هر صورت مشخص است که دربی با تمامی دیدارهای داخلی متفاوت بوده و برگزاری آن از نظر اهمیت و سازوکار برگزاری، قطعا متفاوت از سایر دیدارها پی گرفته می‌شود. همه اینها در حالی است که با بازدید دیروز مدیران فدراسیون از ورزشگاه شهرقدس این امیدواری به وجود آمد حالا که استقلال قرار است در این ورزشگاه از حریفش میزبانی کند احتمالا دربی 104 هم در این استادیوم برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که با توجه به اهمیت برگزاری دربی و گنجایش کم ورزشگاه، این ورزشگاه از گزینه‌های میزبانی دربی خارج شده و خیلی بعید است که این دیدار در موعد اعلام‌شده در این ورزشگاه برگزار شود.

بر همین اساس از راهروهای سازمان لیگ خبر می‌رسد با توجه به وضعیت موجود ورزشگاه‌های پایتخت دو راه برای تصمیم‌گیری به‌منظور انتخاب ورزشگاه دیدار دربی 104 پیش روی سازمان لیگ قرار گرفته؛ اول اینکه دیدار فوق با تماشاگر در خارج از پایتخت برگزار شود و در اولویت بعدی در صورت عدم تحقق این امر، این بازی بدون تماشاگر در یکی از ورزشگاه‌های آماده تهران مثل آزادی یا تختی برگزار شود. این در صورتی است که از ورزشگاه‌هایی مانند یادگار امام تبریز و امام رضای مشهد به‌عنوان گزینه‌های اصلی برگزاری این دیدار حساس و مهم نام برده می‌شود. ورزشگاه تازه‌تاسیس مس کرمان نیز از گزینه‌های احتمالی میزبانی این دیدار محسوب می‌شود؛ هرچند کم و کاستی‌های موجود باعث شده است این ورزشگاه هنوز افتتاح نشود که این موضوع شانس برگزاری دربی پیش‌رو در این ورزشگاه را کاهش می‌دهد.

کد خبر 878463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha